UL

xeaber

Flørter med forumet
Hei jenter, jeg ser mange av dere er tidlig på ul, er det lov å spørre hva årsaken er? Er det for dere er beksymret for at noe har gått galt, eller har dere bestilt privat time eller rett og slett vært heldige at dere får 2 ul?
Jeg har også lyst å gå på ul, men har ikke fått time før 18sept og da er jeg 18+4. Syns det er så leeenge til...

Jeg ble gravid på pergo og spurte egentlig bare legen om jeg kunne få det - så da skrev hun en henvisning[:)] virket ikke som om det skulle så mye til[;)]

Jeg fikk det fordi jeg hadde en MA i uke 13 sist graviditet. Skal i morgen, er hinsides nervøs.

Jeg får UL i uke 12, dette er normal praksis i DK, for å sjekke om fosteret har Downs syndrom (blir sjekket ved nakkefoldscanning pluss blodprøve).

jeg ringte kloster jensen som er i arendal og spurte om å få tidlig ultralyd, fikk time og betaler 100 kr .
jeg vil bare se den lille før uke 18, det er derfor

ORIGINAL: FruFruktbar

Jeg får UL i uke 12, dette er normal praksis i DK, for å sjekke om fosteret har Downs syndrom (blir sjekket ved nakkefoldscanning pluss blodprøve).

blir alle sjekket for det ?

ORIGINAL: Embriks mam

ORIGINAL: FruFruktbar

blir alle sjekket for det ?

Nei, du velger selv, men de fleste takker vel ja. Jeg takker ja hovedsaklig for å finne ut av hvor langt jeg er på vei!

Jeg skal på ul når jeg er i uke 11.. Dette pga at jeg hadde en sa i uke 13 sist..

Fikk en henvisning for å være sikre på hvor langt jeg er på vei. Den beste opplevelsen så langt, et hjerte som banket og alt tilsynelatende vell[:D]

Fordi jeg har mistet en gang i uke 12, og en gang i uke 13, så får jeg oppfølging med ul på sykehuset.

Så jeg kan høre med legen min om jeg kan få en henvisning til ul, eller rett og slett bare bestille time selv?

Back
Topp