UL!!!

Markmusa

Gift med forumet
Herregud nå er det ikke lenge til vi skal på ultralyd! Onsdag i neste uke. Synes ikke det er lenge siden jeg satt å suttra over at det var 5 hele uker til!! Å nå er dagen her snart... [:D][:D] Gleder meg helt vanvittig! Noen som har vært på ul og har noen tips om spm og lignende?
*klem* [:)] 

Var på UL i går.Benyttet meg av tipset at man skulle drikke sjokolademelk for å få fart der inne, og det ble det.Vi venter en GUTT.Lykke til. Håper du får se hva slags kjønn det er om du ønsker det[:D]

Ååå så morro [:)] gratulerer meg gutten. Har en liten følelse på at det er gutt her også, men hadde vært ekstra stas med ei lita jente da...

Ja jeg må innrømme at jeg hadde en knapp på jente. men så lenge jeg så ansiktet til sambo, så var dette til det beste! Grunnen til at han ønsket seg gutt, var at da slapp han så mye bekymring for jente. Hvis noen skulle være slemme med henne.... Forutsigbar kar jeg har[:D]
Vi gleder oss!
Gled deg, kjempe opplevelse!

Veit korleis du har det! Vi skal neste torsdag!! Er SÅ misunneli på alle dei som har fått lov å kike! [:)] Men no er det ENDELI snart vår tur også! Gler meg som berre det! Sjølv om eg også er litt nervøs, får berre håpe vi alle får gode nyheiter!

Ja samme her [:)] Tror på gode nyheter, men har tatt fri hele dagen fra jobb itilfelle [8|]

Jeg spiste et knekkebrød med brunost og syltetøy før heg dro på Ul. Skulle i vei tidlig på morran, så både jeg og bebien våknet av litt sukker. Så ihvertfall kjønnet.

Lykke til bambibaby, gleder meg til å høre fra deg..:)

Jeg var på UL i dag, og vi skal få en gutt!! Har en jente fra før, så vi ble overlykkelige :-D Fikk se alt man kunne se, og alt sto bra til der inne :-D deilig å endelig få se babyen, og få litt mer informasjon :-)

Grattis med gutten, så koselig:)

Back
Topp