UL

vålerenga12

Andre møte med forumet
Har vært på UL idag=) Kjempearti! Fikk se hva det ble, og det ble en gutt:P Han skal hete Daniel Andre, bestemte meg for to uker siden hva navnet skulle blil på en gutt, og jeg hadde ikke tenkt noe sæli på jente, så der slapp jeg å tenke åsså=)

Hun prøvde å få profilbilde av han, men han ville ikke snu seg, var inne der i 50min, men han nektet, åsså ville han heller ikke vise frem ansiktet sitt så tydeli, for han tok handa foran ansiktet. Var visst bare kjønnet som skulle vises frem idag=) Men jeg er fornøyd nå som jeg vet at alt er iorden med han, og at han er helt frisk etter UL:)

Fikk et bilde av tissemannen hans og et av bena hans da:P Skal legge inn bilde av bena hans senere, må bare få årna m scanneren:)

hei vålrenga 12.

vi får også en gutt som vi skal kalle Daniel. Fint rent navn ja?

Ja, jeg likte egentli Daniel veldi godt m en gang jeg tenkte på det, og da var det bestemt. Også var det det eneste navnet jeg kunne "ta" fra vålerenga-guttene av de som er favorittene mine=) Jeg vil ha Andre på han som et mellomnavn, fordi broren min har det som mellomnavn:) Litt xtra arti for han å, samtidi som jeg syns Daniel Andre passa veldi bra sammen:)

Hei. Daniel Andre er fint. Er 18,2 uker nå. Deilig at det blir en gutt. Har to nydelige jenter fra før. De er tvillinger.

Back
Topp