UL

mariah76

Blir kjent med forumet
Jeg var på første ul i går. Utrolig spennende og gøy! Vi så et lite hjerte som banka og den lille huleboeren rørte på seg.Anbefales![:)]

Ja, jeg var på Byporten Legesenter. Hun jeg var hos var utrolig flink.[:)]

Byporten legesenter ?
Hvor mye kostet det der, og må legen ordne det for meg eller kan jeg gjøre det selv ?

Gubben ringte Oslo city i går og spurte om vi kunne bestille ultralydtime, da fikk han beskjed om at dette måtte taes via legen ??....
Skal ringe byporten idag da.. håper jeg får time snart :D

Jeg betalte 750,-.Noe billigere enn Majorstuaklinikken, men der har de også 3D. Ddet er bare å ringe så får du time ganske raskt. De har åpent til ni på kvelden tror jeg. Anbefales!

750,- er da ikke så ille[:)]
Er "litt" bekymret, har blødd friskt blod på onsdag og torsdag .. Ikke mye og uten smerter, så derfor jeg gjerne vil ha det nå bare for og sjekke at alt er i orden.
Har jo forstått at noen blør litt i svangerskapet og at dette ikke nødvendigvis betyr noe er galt, så jeg er egentlig ikke redd eller noe. Liksom greit å vite at alt står bra til med frøet [:D]
Ringer dit jeg da ... Eller gubben , i og med at jeg har kontantkort og er tom *hihi*

Vi var på UL da jeg var 7+2, og det var fantastisk stort å se det lille knøttet og det lille dunkende hjertet.

I dag bestilte jeg time hos jordmor, skal dit om fire uker. Da er jeg i uke 14, og jeg gleder meg til å se knøttet vårt igjen.
Har ikke så mange private tilbud her i Larvik, men jeg valgte å ikke gå til kommunal jordmor fordi jeg har hørt så mye god om hun jeg valgte.

Jeg fikk begge deler. Trodde ikke man kunne se noe utvendig så tidlig, men der tok jeg feil![:)]

Ja da er det like greit å ta en tur hvis du har hatt blødninger.
Få roet nervene.[:)]

Back
Topp