Ul

Tusen tusen takk alle sammen[emoji173] det varmer godt[emoji173]
Vi har heldigvis masse gode folk rundt oss, å det er jeg evig takknemlig for[emoji173]

Jeg har på en måte vært så "forberedt" at jeg ikke helt reagerer, men regner med det kommer til mandag[emoji26][emoji173] har aldri vært gjennom det før så vet ikke hva som venter! Har 3 fantastiske barn hjemme som hjelper godt[emoji173]

Men så kommer jo alle spørsmålene jeg ikke har tenkt på, for det er jo ikke bare å føde å så ferdig! Skal vi velge Minnelund eller ikke? Begravelse med egen Stein? Eller kanskje velge å legge ho med mi oldemor? Skal vi se lille skatten? Skal de andre ungene se ho? Bilder?[emoji173] obduksjon?
Så det surrer ganske godt oppi toppen nå[emoji26][emoji173]
Kjempe tunge valg du må ta, en kan virkelig ikke forberede seg på det. Vi mistet også vårt første barn,sent i svangerskapet. Mitt tips er å ta deg tid til å velge og gjøre det som er riktig for deg. Jeg skulle så ønske jeg kunne ta mange av valgene igjen. Vil ambefale deg å lese på hjemmesiden til LUB, der står det mye nyttig informasjon om akkurat det du står i nå.
Livet kan være brutalt og vanvittig urettferdig. Sender deg mange gode tanker og klemmer [emoji173]

Ånei, så utrolig trist å lese [emoji26]
Ønsker deg og dine alt godt i den situasjonen dere står i [emoji173]️

Så utrolig trist å lese og høre om :( Ord blir fattige i sånne stunder. Sender dere masse varme og kjærlighet i denne tunge stunden ❤️

Uff, så trist! Det er slikt man bare håper ikke skal skje, men det kan skje med hvem som helst.. ønsker dere alt godt i en tung tid [emoji173]️

Trist å lese[emoji22] Ta vare på hverandre! Sender en trøsteklem herfra[emoji173]️

uff. dette var trist. Du får forsøke å ta ting i eget tempo og ikke beslutte ting kun for å komme til en avgjørelse. <3

Trist å høre [emoji21][emoji21][emoji21]

Back
Topp