Ul

MammaTilTreSnartFire

Flørter med forumet
Himmelbarn
Jeg har ikke vært så veldig aktiv på skriving her inne!

jeg har hele tiden følt at noe var galt med lille i magen!
Så når Jeg var på ordinær ul på tirsdag så ble det bekreftet at noe var galt! De fant desverre veldig alvorlig avvik på begge nyrene og ble henvist til Oslo! Fikk time på riksen allerede dagen etter og der ble det bekreftet at det var så alvorlig at det ikke var forenlig med liv :( idag var jeg å snakket med abortNemda og fikk med meg di første tabelettene hjem og skal inn på sykehuset på mandag å sette i gang hele prosessen.
Så jeg forlater gruppa, men kommer sikkert til å snike litt innimellom:-p Hehe

Masse lykke til alle sammen [emoji4] håper Alt går bra med deres små<3

Å så trist [emoji22][emoji22][emoji22]masse lykke til fremover[emoji171]å ta vare på deg selv å hverandre [emoji171]

Neei :( satt akkurat å tenkte idag at vi var heldige hvor nesten alle har vært igjennom oul og bare en har måttet forlate oss etter uke 12....
[emoji174] sender deg en stor klem [emoji174]

Å nei det var veldig triste nyheter [emoji22] lykke til, håper det går «greit» og at dere får god støtte rundt dere [emoji173]️

Stor klem til deg, ta godt vare på hverandre i denne tøffe tiden fremover.
Vil tipse deg om Lub.no som har mye gode ressurser rundt sorg, barn i sorg, svangerskap etter å mistet om/ når det blir aktuelt og mye annet rundt det dere nå skal igjennom fremover.
Ta vare på hverandre og ta imot hjelp fra de rundt dere.

:crybaby2 uff så trist! :Heartred

Så forferdelig triste nyheter[emoji24] masse lykke til[emoji173]️ Håper dere har mange og gode mennesker å støtte dere på[emoji173]️

Så trist har ikke ord, tror ikke man kan forstå hvordan det er før man har opplevd det selv. Det e eneste jeg kan si er at jeg føler med dere og håper det går bedre neste gang ❤️

Dette var fryktelig leit å lese :( Jeg skulle sånn ønske at magefølelsen din ikke hadde stemt og at du ikke måtte gå gjennom dette.

Lykke til på mandag, alle styrketanker sendes din vei :Heartred

Sender varme tanker til deg og dine [emoji173]

Tusen tusen takk alle sammen[emoji173] det varmer godt[emoji173]
Vi har heldigvis masse gode folk rundt oss, å det er jeg evig takknemlig for[emoji173]

Jeg har på en måte vært så "forberedt" at jeg ikke helt reagerer, men regner med det kommer til mandag[emoji26][emoji173] har aldri vært gjennom det før så vet ikke hva som venter! Har 3 fantastiske barn hjemme som hjelper godt[emoji173]

Men så kommer jo alle spørsmålene jeg ikke har tenkt på, for det er jo ikke bare å føde å så ferdig! Skal vi velge Minnelund eller ikke? Begravelse med egen Stein? Eller kanskje velge å legge ho med mi oldemor? Skal vi se lille skatten? Skal de andre ungene se ho? Bilder?[emoji173] obduksjon?
Så det surrer ganske godt oppi toppen nå[emoji26][emoji173]

Ånei så fælt å høre. Hjertet mott gråter for dere nå [emoji174] ta godt vare på hverandre[emoji173]

[emoji174][emoji175]

Back
Topp