Ul?

Inlovewiththedream<3

Forelsket i forumet
Noen som ikke har vært på ul enda, som venter på oul? Syns det er så mange som er på ul mye.. Nesten så jeg tenker at jeg Bør gå på tidlig ul jeg også..

Jeg har ikke vært på ul og skal ikke før oul. Vet ikke når det er heller enda. Litt nervepirrende, men veldig spennende og da:)

Jeg har kun vært fordi det blir regnet som et risikosvangerskap :) Da ble det en i uke 8 og en idag! Så blir det ikke fler før OUL, og det blir sikkert den siste også.

For mye ultralyd er ikke bra:) sikkert ikke så farlig om du dra en ekstra gang fordi du har lyst, men ordinær ul i uke 18 skal i teorien holde. Selv om det er vanskelig å vente.

Jeg var på ultralyd i dag!
Hadde en skikkelig kjip opplevelse av første svangerskapskontroll nå på mandag og har vært usikker på om det i det hele tatt er noe inni der.
Fikk bekreftet i dag at det er en liten skapning med to armer, to bein, ti fingre og alt så ut som det skulle

Skal kun på OUL 17.juni.:) det gleder vi oss veldig til!:)

Jeg har ikke vært på ul og kommer til å vente på den ordinære ul i juni. Har ikke vært til lege eller jordmor ennå heller ( skal på første kontroll i morgen) så først da kan jeg begynne å vente på brev og time til oul ;).

Venter på OUL. Nærmer seg nå, 27/5 er datoen :)

Back
Topp