Ul

Siljemor_82

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Jeg skal på ul på mandag, er da mellom 12 og 13 uker på vei. Et det da innvendig eller utvendig ul de tar?

Jeg var 12+5 og fikk utvendig, fine bilder. Men jeg vet at det er ulik praksks fra sted til sted :)

Nesten sikkert utvendig. Jeg var i uke 12 nå, og da sa faktisk gynekologen at hun måtte ta innvendig dersom det ble dårlige bilder, eller om noe måtte sjekkes ekstra grundig. Det ble heldigvis ikke nødvendig. I tidligere svangerskap har jeg fått fine bilder utvendig i uke 6, så jeg klarer ikke helt forestille meg at det kan bli så store problemer i uke 12 dersom man er slank.

Jeg tok innvending når jeg var 12 uker.. Gjorde det sist svangerskap også. Ble veldig fine bilder :-)

Tok innvendig uke 12+2. Har tatt utvendig hos en annen i uke 10 hos en annen så det varierer fra sted til sted.

varierer nok fra sted til sted, i første svangerskap tok de innvendig i uke 11, denne gangen utvendig i uke 11, forskjellige steder. Kommer kanskje ann på hvor bra apparater de har?

På meg tok de utvendig helt fra uke 8+4, også i uke 11, og uke 12+4, jeg fikk beskjed på alle unntatt siste at de prøvde utvendig- og som regel gikk det helt fint på de som er slanke :) jeg er lita da.. Og i uke 12 hadde han satt opp til utvendig- var ikke nevnt innvendig engang..

Jeg tok begge deler når jeg var 12+3. Han sa at de gjorde begge deler uansett når man var rundt uke 12 :-)

Back
Topp