Ul

Siljbj

Glad i forumet
Aprilbarna`15
I dag var jeg på ultralyd og fikk se lille frøet sitt hjerte slå!! Er så lettet. Skal tilbake om 2 mnd for å kontrollere en cyste hun fant, så da får jeg enda en ul. Det er rart hvor mye mer virkelig alt blir når man får sett det lille hjertet :-)

6. April 2013
7. April 2015

Sååå godt å se det lille hjerte banke;)

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Hurra!! Og så bra at du får oppfølging også :)

Sent from my iPhone using BV Forum

I dag var jeg på ultralyd og fikk se lille frøet sitt hjerte slå!! Er så lettet. Skal tilbake om 2 mnd for å kontrollere en cyste hun fant, så da får jeg enda en ul. Det er rart hvor mye mer virkelig alt blir når man får sett det lille hjertet :)

6. April 2013
7. April 2015
Gratulerer :) :)

Så godt å høre :) bra du blir fulgt opp!

Sent from my iPhone using BV Forum

Takk takk. Ja, det var veldig betryggende å se den lille klumpen. Hun endret ikke noe på terminen min, mente det stemte ganske bra ifh til målene. Er 6+4 :-)

6. April 2013
7. April 2015

Oy er det vanlig å reise på ul så tidlig?

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Oy er det vanlig å reise på ul så tidlig?

Nei, tror ikke det. Jeg har ikke tatt GU etter sist fødsel så derfor ønsket jeg å ta en nå for å se at alt er i orden før neste fødsel, i tillegg har jeg hatt 2 runder med litt blødning så da var det godt å få bekreftet at alt var i orden.

6. April 2013
7. April 2015

Nei, tror ikke det. Jeg har ikke tatt GU etter sist fødsel så derfor ønsket jeg å ta en nå for å se at alt er i orden før neste fødsel, i tillegg har jeg hatt 2 runder med litt blødning så da var det godt å få bekreftet at alt var i orden.

6. April 2013
7. April 2015

Ok :-) jeg burde vel sikkert bestilt meg en time jeg også ;-)

Back
Topp