Ul

Kiril

Flørter med forumet
Heia
Endelig har jeg litt nett igjen.... Jeg var sist uke på ul her i tunisia og der var alt fint, fikk kjeft av legen som dobbeltsjekka magesekken med ul han trodde eg fasta siden magesekken var tom hehe ( har hatt en operasjon der magesekken tømmes ganske raskt)

Ellers går dagene i å svime av 2-3 ganger til dagen, må ha folk rundt meg hele tiden og det er litt kjipt... ImageUploadedByBV Forum1406777645.477626.jpg

Bebbisen ser ut som en ert på bilde men så mer ut som en bønne på ul skjermen... Fikk også høre hjertet <3 i dag er jeg 8 uker og har kontroll hos legen igjen :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Herlig! :D

Jeg skal på UL først om en måned jeg. Gleder meg masse! :D

Det kan eg tenke meg... Ligger i senga og gleder meg så bare det til ul i dag hehe

Så deilig med en sånn bekreftelse da :)

Jeg kom for sent for å skrive meg på listen... Her går man på morningen og skriver seg opp på tur så får man ca tid når man kan komme tilbake hehe tungvint men skal opp i morgen tidlig kl 7 så håper jeg er en av de første

ImageUploadedByBV Forum1406882526.507776.jpg

Alt var bra spiren har vokst , spurte om jeg kom til å bli satt tilbake men spiren var rundt 8 uker mente han... Etter mens beregning er jeg 8+1 i dag

Back
Topp