Ul

Pixxi

mamma på heltid <3
Etter 5 daga me smærta i magen fikk æ endeli ul for å sjekke om alt var bra :) det var det :)

ImageUploadedByBV Forum1402467618.417547.jpg

Gyn sa at det så ut som en jente, men får vite det eksakt neste onsdag for håpentligvis ;) har fortsatt en del ondt,men gyn mente at det ikke var noe farlig! Jeg er lettet<3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så godt at alt var bra da :) håper du slipper mer smerter snart. Spennende med kjønnet også ;)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Uff, så kjedelig med smerter å bekymring :( men hurra for at alt ser bra ut :) blir spennende å høre neste uke da :)
 
Så bra at alt var fint!:):)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Takk dere :D ja er veldig glad for at alt er som det skal:) har enda en del vondt, men litt skal man vell tåle :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det var kjedelig med smerter men det gir seg snart sikkert :)
 
Håper det :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Håper de finner ut av smertene og at det gir seg snart :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Gratulerer med ei prinssesse. Får håpe smertene avtar raskt :)
 
Gratulerer med en jente i magen og håper smertene blir bort snart og at de finner ut av hva det er
 
Takk ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gratulere :) Alltid fint å sjå lillevennen i magen :) Det er ikkje begynnende bekkenløsningsmerter du har da? Forje svangerskap, sendte legen meg på sjukehuset fordi han trudde det var blindtarmen, men så var det berre begynnende bekkenløsning. Skitvonde smerter (som er komt tilbake no..au!) :)
 
Hvordan smerter da?
bra alt så fint ut :)
 
vet ikke hvordan jeg skal forklare det :p kan si at jeg er veldig øm i magen; føles ut som jeg har trenet en god del :p
 
vet ikke hvordan jeg skal forklare det :p kan si at jeg er veldig øm i magen; føles ut som jeg har trenet en god del :p
Det høres ut som musklene som deler seg for å gi plass til den voksende magen :)
Noen får mer vondt enn andre. :(
 
Ja er veldig vondt:(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp