UL?

Jeg har bestilt i uke 12 for å sjekke at alt er normalt. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg skal bestille så jeg har ultralyd i uke 10-11. Vil sjekke at alt er i orden :) Er også mitt første barn :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Har avtale i uke 8 :)

Forrige gang hadde jeg i uke 9-10, og det ble veldig fine bilder og mye info. Har valgt å gjøre det litt tidligere denne gangen fordi vi ønsker å fortelle om spiren i julen :) og da er det jo greit å ha vært på UL



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvor bestiller dere dette, da? :) og er det dyrt..?
Har veldig lite peilibg på dette, men vil jo gjerne se hvordan det står til.


Sent from my iPhone
 
Hos privat gyn. Prisen er vel fra 500-1500 :k)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg tar i uke tolv, da kan man se om nakkefooden er fortykket og man slipper innvendig ultralyd ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kommer også til å ta i uke 12 :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg skal også så snart et hjerte begynner å slå
<3 men det er pga høyrisikosvangerskap da.


<3 Himmelskatten 19.09.13 <3
<3 Hjerteplaster juli/august 14 <3
 
Okei :) prøver å finne noe i Molde/Ålesund-området! Hadde vært gøy.
 
Tenker å prøve å få UL uke 12. Noen som har erfaring med hvilke steder i Trondheim som er å foretrekke ?:)
 
Det er i kristiansund..


Sent from my iPhone using BV Forum

Kristiansund blir litt langt igjen... Hadde vært bedre med Molde eller Ålesund :) Har sendt mail til Medi3 i Molde, men ikke fått svar enda. Ellers er det en lege ved Kvam Legesenter i Molde som utfører tidlig ultralyd (privat foretak). I Ålesund er jeg ikke helt sikker enda, men tror MR-klinikken i allefall ikke utfører før etter uke 12...
 
Vanlig praksis for tidlig UL er mellom uke 11 og 13. Da skal man kunne måle nakkefold, samt oppdage 40 andre sykdommer. Jeg skal ta UL da, også selvfølgelig ordinær UL som er ca. uke 17-20.

Ellers tenkte jeg meg en tur på sykehuset i uke 7 bare for å sjekke om hjertet slår, bare sånn 5 min -UL. Har ei bestevenninne som driver med det, så det er bare for henne å ta me inn etter arbeidstid for å se, føler ikke jeg klarer å vente til uke 12 for å se om hjertet slår :confused:
 
Back
Topp