babyønske13
Elsker forumet
Er det flere her som har bestilt tidlig ul? jeg har bestilt i dag pga at jeg hadde blødninger i forrige svangerskap med sønnen min og ønsker å vite tidlig at alt er bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor bestiller man ul så tidlig? ( har ikke noen spesiel grunn til å skulle måtte ta det så tidlig, annet enn at jeg har lyst..) koster det mye?
Det var dyrt! Hos lillestrømgynekologene (helsebygget) koster det 100 kr! Og ja, uten henvisning!Det kommer an på hvor du bor. Jeg har bestilt på jessheim og må betale 1100kr for det. Jeg har bestilt tidlig pga at jeg føler det er en trygghet pga forrige svangerskap med min sønn, da fastlege ikke ville gi meg tidlig ul med blødninger.
Det var dyrt! Hos lillestrømgynekologene (helsebygget) koster det 100 kr! Og ja, uten henvisning!
Vet du om de har noen nettside? Klarte ikke å finne noe. Tenkte å ringe dit i morgen eller noeDet var dyrt! Hos lillestrømgynekologene (helsebygget) koster det 100 kr! Og ja, uten henvisning!
De har ikke nettside, men du finner de på gule sider.Vet du om de har noen nettside? Klarte ikke å finne noe. Tenkte å ringe dit i morgen eller noe
Mamma til Herman
Taster på appen![]()
Vet du om de har noen nettside? Klarte ikke å finne noe. Tenkte å ringe dit i morgen eller noe
Mamma til Herman
Taster på appen![]()
Takker og bukkerTelefon:64 84 60 50
Besøksadresseampsagveien 2 A,
2000 Lillestrøm