UL

babyønske13

Elsker forumet
Er det flere her som har bestilt tidlig ul? jeg har bestilt i dag pga at jeg hadde blødninger i forrige svangerskap med sønnen min og ønsker å vite tidlig at alt er bra

Ja, jeg skal i slutten av juli rett før vi drar på ferie. Greit å sjekke at alt er bra da, slik at vi får en fin ferie.

Jeg skal på UL i morgen faktisk, gyn skulle på ferie, men han ville ha meg inn før ferien for å bekrefte svangerskapet, siden vi har gått på pergotime, så derfor på en lørdag. Er bare fem uker da.

Jeg kommer nok til å få det. Vi mistet i uke 13 sist, og vet ikke nøyaktig termin. Så jeg regner med å få en ganske tidlig ul.

Vi venter på å få time til tidleg ul, sida vi mista i arpil ... då legen ville vi skulle få da :-)

Jeg skal 7. juli, er da 6 eller 7 uker, kjenner jeg vil roe meg ned hvis jeg får se hjerteaksjon, også vil jeg gjerne vite hvor langt jeg er på vei. Samboer synes jeg er teit som betaler for UL så tidlig, men det får han bare synes ;)

Jeg tror jeg skal bestille en privat UL når jeg er ca 7 uker. Mistet i uke 13 forrige gang og er et nervevrak nå, fryktlig redd for å miste igjen...

Hvor bestiller man ul så tidlig? ( har ikke noen spesiel grunn til å skulle måtte ta det så tidlig, annet enn at jeg har lyst..:p) koster det mye?

Hvor bestiller man ul så tidlig? ( har ikke noen spesiel grunn til å skulle måtte ta det så tidlig, annet enn at jeg har lyst..:p) koster det mye?

Det kommer an på hvor du bor. Jeg har bestilt på jessheim og må betale 1100kr for det. Jeg har bestilt tidlig pga at jeg føler det er en trygghet pga forrige svangerskap med min sønn, da fastlege ikke ville gi meg tidlig ul med blødninger.

Jeg har bestilt på Volvat, tror det koster 12-1300 kr.

Det kommer an på hvor du bor. Jeg har bestilt på jessheim og må betale 1100kr for det. Jeg har bestilt tidlig pga at jeg føler det er en trygghet pga forrige svangerskap med min sønn, da fastlege ikke ville gi meg tidlig ul med blødninger.
Det var dyrt! Hos lillestrømgynekologene (helsebygget) koster det 100 kr! Og ja, uten henvisning!

Det var dyrt! Hos lillestrømgynekologene (helsebygget) koster det 100 kr! Og ja, uten henvisning!
Vet du om de har noen nettside? Klarte ikke å finne noe. Tenkte å ringe dit i morgen eller noe

Mamma til Herman
Taster på appen :-)

Da har jeg bestilt time hos Lillestrømgynekologene. Fått time 31. juli. Er da 8+4 ca.

Back
Topp