Ul

bolla2010

Forelsket i forumet
Da har vi vært på ul. Alt var perfekt ,men bebis'n ville ikke vise fram kjønnet sitt:-( Fikk ny termin. 12,12,12 :-) skulle få komme på ny ul først i august. Snill jordmor :-)
 
Godt å sjå at aillt va i orden me den lille :o) Arti termindato, hadd vorre stas å fått på termin da :)
 
Ja godt å vite at alt er bra. Skal vel mye til om jeg føder på den datoen,men gøy hadde det vært :-D
 
Jeg har termin 10.12 men har hele tiden sagt at jeg satser på 12.12.12:) vi fårkrysse fingrene:)
 
så bra at alt ser perfekt ut! emoticon  og supert med snill jordmor, så dere kanskje får sett kjønnet neste gang! :)
 
Så heldig med så snill jordmor. De fleste får ikke ny ultralyd hører jeg, til tross for at de ikke vet kjønnet. 
Er jo så spennende å få vite om det blir jente eller gutt også. :)
 
Da har vi vært på ny ul! Alt bra med bebis:-). Det gjemmer seg en liten gutt i magen min.
 
Venninna mi hadd termin 11.11.11 å fekk 11.11.11  
 

Synes virkelig 12.12.12 er en feiende flott termindato! Det er også min, så jeg håper seriøst jeg føder den dagen:-D
 


linda_s skrev:

Synes virkelig 12.12.12 er en feiende flott termindato! Det er også min, så jeg håper seriøst jeg føder den dagen:-D
Hadde vært stas å føde den dagen! :) Jeg tenkte nå på at dette blir "siste gang" på lenge at vi finner en slik termindato. Fra og med neste år, blir dette umulig. Vi har jo bare 12 mnd og neste år vil vi være i 2013. Så de som får den 12.12.12 vil få en ekstra spesiell dato. :) Neste anledning vil være etter vi går over i 2100 og fremover de første 12 årene der. 
 
Back
Topp