UL

Emani82

Elsker forumet
Noen som skal på tidlig ul?

Uten tvil ! Jeg trenger det for å i det hele tatt tro at jeg er gravid. 30 positive tester er bare pinner som blir tisset på 
Jeg bekymrer meg med andre ord. Og akkurat nå har de symptomene jeg hadde forsvunnet igjen. Og jeg vil ha de igjeeen!!

Kjenner følelsen.. Skal faktisk på UL til onsdag.. Dette for å sjekke om det er en fostersekk så jeg kan begynne på albyl-e.. ( blodfortynnende) så tror jeg at jeg blir fulgt opp med enda flere ul..

jeg skal når jeg er 7 uker :)

Ja regner med at jeg blir hennvist, bruker hormontilskudd og pga for historien forrige gang så har jeg blitt lovet god oppfølging ved neste graviditet å :)

På helsesenteret mitt har de egen gynekolog så alle gravide som har fastlegen sin der får UL før uke 12 og UL igjen ca i uke 38 for å sjekke hvordan babyen ligger. Gjør meg ingenting :p Gleeder meg!

JA :) Skal i uke 7. Får det ift prøverør, og jeg er bare glad til. Forhåpentligvis blir det et bankende hjerte den dagen :D 

Får ikke noe før uke 16-17 jeg :S kontrolltime etter 10 uker.. Syns det er lenge!

Annanna skrev:
Får ikke noe før uke 16-17 jeg :S kontrolltime etter 10 uker.. Syns det er lenge!

Om ikke jeg får der jeg gikk til gy, så bestiller jeg privat :) 

Jeg skal bli henvist til gynekolog og han har ul, så regner med første ul blir om noen uker. Deretter blir det oppfølging fra sykehuset i uke 12 og utover, pga tidligere historie.

Har ikke hatt symptomer ved noen av de andre graviditetene, så har alltid hatt tidlig ul i uke 12.(privat)

Back
Topp