ul

Hanne Panne

Gift med forumet
siden dette blir siste baby og siste ultralyd, har vi bestemt oss for å ikke vite kjønn på babyen før den kommer.. vist det med de to andre [;)]
noen andre som ikke skal vite?

har lyst til å si det samme - jeg vil ikke vite, men sambo vil... så vi får se hvem som "vinner!!" [;)]

spennende! vi skal vite det, er så nyskjerrig... [8D]
Men hvis vi hadde hatt en jente og en gutt fra før tror jeg at jeg ville ventet[:D]

Dette er vår første og vi vil ikke vite det på forhånd..

Ikke no kult å åpne julegaven før julaften.... :D

men kommer sikkert til å nesten dø av nyskjerrighet da, fram til den tid [8D]

han har en fra før, og dette blir min første. så utrulig nok skal vi ikke vite det:)

Gubben ville egentlig ikke vite her. Men han ga seg etter hvert=P. Hehe. Med tanke på økonomi og litt sånn så er det greit å vite (jaaa... særlig at det er grunnen, tror heller det er mamman som kommer til å dø av spenning hvis hun ikke får vite[8D])

om det var nr. 3 som kom her, ville jeg ikke vist, særlig om jeg hadde jente og gutt fra før, men ettersom jeg bare har storebror nå, så klarte vi ikke dy oss [:D]

All ære til deg som velger det, utrolig selvkontroll da!

har veldig lyst at det skal være en overaskelse til den lille er født, men jeg er altfor nysjerrig.....klarer ikke holde meg til julaften med å åpne gaver engang...noen ganger så gale at jeg har pakket opp ungene sine gaver og pakket de fint inn igjenn hahaha helt forferdelig[:D][:D][:D]
så jeg skal nok vite hva det er, klarer ikke holde meg[:)]

ORIGINAL: FruStina

om det var nr. 3 som kom her, ville jeg ikke vist, særlig om jeg hadde jente og gutt fra før, men ettersom jeg bare har storebror nå, så klarte vi ikke dy oss [:D]

All ære til deg som velger det, utrolig selvkontroll da!

har TO jenter fra før da [:D]

Vi venter nr 3..har både jente og gutt fra før, men klarer alikevel ikke å holde oss.. Er like nysgjerrig denne gangen.. Hjelper ikke på å ha 2 små nysgjerrige barn som hele tiden spør om det er lillesøster eller lillebror i magen... 

Vi vil kke vite. Ville ikke det med nr.1 heller[:)]

Vi vil vite... og får kanskje vite i morgen [:D][:D]

Har enda ikke bestemt meg for om jeg vil vite eller ikke :) Kjæresten vil vite , men jeg skal nok klare å bestemme meg før ul!!:)[:)] Utrulig bra gjort å klare å vente :):)

ORIGINAL: bolledeigen

har veldig lyst at det skal være en overaskelse til den lille er født, men jeg er altfor nysjerrig.....klarer ikke holde meg til julaften med å åpne gaver engang...noen ganger så gale at jeg har pakket opp ungene sine gaver og pakket de fint inn igjenn hahaha helt forferdelig[:D][:D][:D]

Hahaha!! Jeg ler meg ihjel! *knis* du er værre enn meg [;)].

Jeg klarer ikke å vente, så hvis de klarer å se tydelig hva det er uten at de tviler - så vil jeg vite det. men kommer til å si at jeg ikke vil vite det hvis de er usikre.

ORIGINAL: Primrose

ORIGINAL: bolledeigen

Hahaha!! Jeg ler meg ihjel! *knis* du er værre enn meg [;)].

Jeg klarer ikke å vente, så hvis de klarer å se tydelig hva det er uten at de tviler - så vil jeg vite det. men kommer til å si at jeg ikke vil vite det hvis de er usikre.

hahaha jeg har bestemt meg at jeg skal bestille en 3d ul etter en ordinære ul, er såååååå nysjerrig, og vil være sikker hahaha[:D] akkurat to uker i dag til jeg skal..[:)]

Her  tar nyskjerrigheten overhånd.... MÅ VITE

Vi viste med førstemann og....
Er så nyskjerrig på om jeg har rett..... Tippa rett sist og håper virkelig jeg gjør det nå og...

Back
Topp