Hanne Panne
Gift med forumet
siden dette blir siste baby og siste ultralyd, har vi bestemt oss for å ikke vite kjønn på babyen før den kommer.. vist det med de to andre [;)]
noen andre som ikke skal vite?
noen andre som ikke skal vite?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: FruStina
om det var nr. 3 som kom her, ville jeg ikke vist, særlig om jeg hadde jente og gutt fra før, men ettersom jeg bare har storebror nå, så klarte vi ikke dy oss [:D]
All ære til deg som velger det, utrolig selvkontroll da!
ORIGINAL: bolledeigen
har veldig lyst at det skal være en overaskelse til den lille er født, men jeg er altfor nysjerrig.....klarer ikke holde meg til julaften med å åpne gaver engang...noen ganger så gale at jeg har pakket opp ungene sine gaver og pakket de fint inn igjenn hahaha helt forferdelig[:D][:D][:D]
så jeg skal nok vite hva det er, klarer ikke holde meg[:)]
ORIGINAL: Primrose
ORIGINAL: bolledeigen
har veldig lyst at det skal være en overaskelse til den lille er født, men jeg er altfor nysjerrig.....klarer ikke holde meg til julaften med å åpne gaver engang...noen ganger så gale at jeg har pakket opp ungene sine gaver og pakket de fint inn igjenn hahaha helt forferdelig[:D][:D][:D]
så jeg skal nok vite hva det er, klarer ikke holde meg[:)]
Hahaha!! Jeg ler meg ihjel! *knis* du er værre enn meg [;)].
Jeg klarer ikke å vente, så hvis de klarer å se tydelig hva det er uten at de tviler - så vil jeg vite det. men kommer til å si at jeg ikke vil vite det hvis de er usikre.