UL viste...

Gratulerer med frisk liten gutt! Dette er min første og jeg venter gutt, og det er det jeg ønska meg som førstemann - men jeg kjenner faktisk allerede nå at jeg veldig ønsker meg en lillesøster senere. Så jeg kan godt se for meg at jeg kan føle noe lignende.

Hei! Sniker litt fra august her, fordi jeg kjente meg sånn igjen i tråden. Kjenner veldig til følelsen, og det er nok helt normalt å føle sånn.

Har en sønn, og ble skikkelig overrasket da det viste seg å være en gutt på ul. Jeg har alltid sett for meg å få en jente igjen. Nå er jeg kjempespent på om det er ei jente eller gutt der inne. Litt redd for å bli skuffa over gutt egentlig. For dette blir det det siste barnet vårt..

Jeg skjønner deg veldig godt :) Dette er min første og samboers andre. Han har en gutt i fra før. Jeg har alltid sett for meg at jeg får jenter og har hele tiden følt at det var en jente + at jeg håpte litt på det. Samboeren min hadde et kjempe stort ønske om jente. Så når vi var på OUL og fikk vite at det er gutt så ble vi begge litt skuffa med en gang. Ikke jeg så veldig, men samboeren ble temmelig skuffa. Og jeg kjente mer på han sin skuffelse i grunnen. Og også at jeg håpte at jeg kunne gi han ei jente slik som han ønsket :) Men nå er jeg super glad for at jeg får en gutt og det har også sunket litt mer inn for samboeren og han har fått omstilt tankene sine. For han hadde jo alle planene klare for hva han skulle gjøre sammen med prinsessa si :)

Gratulerer med gutten. Her venter jeg gutt nr 3, og kjenner igjen følelsen.. Men guri så jeg gleder meg til enda en liten guttebass :-)

Akkurat samme her. Venter gutt nr tre. Hadde jo håpa jeg skulle få en jente denne gangen. Rimelig sikker på at jeg ikke prøver på en nr. 4. Hadde ikke prøvd på nr 3 om nummer 2 var jente. Men kommer til å bli like glad i han som jeg er i de to flotte gutta jeg har nå.

Gratulerer med gutten. Her venter jeg gutt nr 3, og kjenner igjen følelsen.. Men guri så jeg gleder meg til enda en liten guttebass :)

Ja,det er jo ingen garanti for at man får jente om man så prøver på nr 5 og 6 heller xsmile8 Men klart det blir stas med en liten guttebass til! :Heartblue

Gratulerer med frisk gutt! :)
Jeg venter også gutt, og ønsket meg en jente til egentlig. Vurderer også en tredjemann med håp om en jente da *fnis*

Hihi! Ja,vet ikke helt om jeg klarer å stoppe opp på 2 nå. Er jo ung også, så har heldigvis en god del år på meg! :dance008

gratulerer så mye med prins:) (og tusen takk for at du er såpass ærlig på det å kjenne det stikket av skuffelse! Jeg har hundreogørten jenter i familien, og ønsker meg veldig en gutt. Ønsker meg SELVFØLGELIG bare et sunt og friskt barn og alt det der, men jeg vil nok kjenne det stikket selv om jeg finner ut at det er en jente). Du har lov til å føle det <3 for alle vet at du kommer til å elske det barnet uavhengig av kjønn uansett :D

Åh, ble så glad når jeg leste det du skrev. Du traff akkurat det jeg prøvde å fortelle :love017 Godt å høre at dette er normalt, og at det ikke er tabu å tenke slik! :Heartblue:Heartpink

Gratulerer så mye med en frisk gutt i magen!

Skjønner deg godt, det er vanlig å ønske seg en av hver, men for gutta sin del så er det nok veldig flott med en bror! :)

Ja, det er jeg enig i. Og det klarer jeg mer og mer å se fordelen av - tipper de blir det radarparet :gen054

Det er det jeg har tenkt mer og mer på. Sønnen min får en lillebror som er 2,5 år yngre. De kommer til å få en fantastisk oppvekst sammen :) At jeg ønsket meg en jente handlet egentlig mest om å få handle jenteklær og gre hår og sånne ting - egentlig ganske egoistisk grunn til å ønske seg det ene eller det andre. Gleder meg veldig til storebror skal vise lillebror verden <3

Ja, det er absolutt en stor fordel. Jeg tenker også at utgangspunktet for et tett og flott brødre-forhold er veldig bra! I tillegg til masse praktiske fordeler som MASSE klær i BLÅTT, gutteleker, gutterom etc xsmile9

Jeg har nok ønsket meg en jente hele tiden, og det handler litt om det du sier (pynte de opp, håret etc) men også mye om når de igjen får barn - da har jeg inntrykk av at døtre søker sine egne mødre + at jeg føler døtre generelt har mer kontakt med familien sin etter de gifter seg, mens sønner ofte prioriterer sin kjære og mindre familien? Aner ikke om dette stemmer altså? :p

Ikke normalt! Jeg har ei jente fra før og håpte selvfølgelig da litt ekstra på gutt denne gangen :) nå ser det ut som at det en lillebror i magen, men hadde det vært ei lillesøster så hadde hu vært like høyt elsket og velkomment!! :) men tror vel det at alle innerst inne ønsker seg en av hver!:)

Gratulerer med lillebror!!:)

Takk for det :Heartblue

Gratulerer med lillebror på vei.
Man kan jo selvsagt ønske seg, det er jo menneskelig.
Men så må vi jo tenke på at det er et "sjangse spill"..
Selvsagt blir lillebror like høyt elsket:)

Ja, det er ingen garanti uansett hvor mange man får. Ja, klart han blir like høyt elsket :Heartblue

Gratulerer med frisk liten gutt! Dette er min første og jeg venter gutt, og det er det jeg ønska meg som førstemann - men jeg kjenner faktisk allerede nå at jeg veldig ønsker meg en lillesøster senere. Så jeg kan godt se for meg at jeg kan føle noe lignende.

Ja, akkurat slik var jeg også ;)

Hei! Sniker litt fra august her, fordi jeg kjente meg sånn igjen i tråden. Kjenner veldig til følelsen, og det er nok helt normalt å føle sånn.

Har en sønn, og ble skikkelig overrasket da det viste seg å være en gutt på ul. Jeg har alltid sett for meg å få en jente igjen. Nå er jeg kjempespent på om det er ei jente eller gutt der inne. Litt redd for å bli skuffa over gutt egentlig. For dette blir det det siste barnet vårt..

Ja, det skjønner jeg godt. Det er så "endelig" når man har bestemt seg for at dette er sistemann. Og en liten stund blir man nok litt skuffet. Så går det over, og når den nye personen kommer ut er det bare glede :Heartblue

Jeg skjønner deg veldig godt :) Dette er min første og samboers andre. Han har en gutt i fra før. Jeg har alltid sett for meg at jeg får jenter og har hele tiden følt at det var en jente + at jeg håpte litt på det. Samboeren min hadde et kjempe stort ønske om jente. Så når vi var på OUL og fikk vite at det er gutt så ble vi begge litt skuffa med en gang. Ikke jeg så veldig, men samboeren ble temmelig skuffa. Og jeg kjente mer på han sin skuffelse i grunnen. Og også at jeg håpte at jeg kunne gi han ei jente slik som han ønsket :) Men nå er jeg super glad for at jeg får en gutt og det har også sunket litt mer inn for samboeren og han har fått omstilt tankene sine. For han hadde jo alle planene klare for hva han skulle gjøre sammen med prinsessa si :)

Ja, jeg kan lett sette meg inn i følelsen til samboeren din. Jeg hadde også navn og alt klart... Tanker om hvordan det ville bli og at det hadde vært kos å pynte og dulle henne opp! :happy:

Back
Topp