UL viste...

titteii

Betatt av forumet
At vi venter gutt nr.2 :) Lillebror kommer 17.juni, i følge termin - og alt så bra ut!

Jeg må ærlig innrømme at jeg hadde veldig lyst på jente denne gange, og kjente et lite stikk av skuffelse et par sekunder. Det handler ikke om at vi ikke kommer til å elske denne llille gutten over alt i verden, mer at vi ikke får oppleve å få jenta!

Så da spørs det om det må vurderes å prøve på en nr 3 om maaaange år da xsmile8

Flere som har følt det slik? :anyone

At vi venter gutt nr.2 :) Lillebror kommer 17.juni, i følge termin - og alt så bra ut!

Jeg må ærlig innrømme at jeg hadde veldig lyst på jente denne gange, og kjente et lite stikk av skuffelse et par sekunder. Det handler ikke om at vi ikke kommer til å elske denne llille gutten over alt i verden, mer at vi ikke får oppleve å få jenta!

Det skjønner deg godt for! Ville følt akkurat det samme! Kan jo hende det går på nr 3:)! Men skjønner du gjerne vil vente litt! :)

Gratulerer uansett så mye! :)

Jeg ville følt det på samme måte...jeg elsker gutten vi har og vet at jeg ville elsket en lillebror like høyt... Men det var magisk å høre JM si at hun var helt sikker på at det var ei jente i magen..

Jeg regnet med gutt..kanskje litt for å prøve å ta "skuffelsen" på forhånd..

Det skjønner deg godt for! Ville følt akkurat det samme! Kan jo hende det går på nr 3:)! Men skjønner du gjerne vil vente litt! :)

Gratulerer uansett så mye! :)

Takk for svar! Godt å høre at man ikke er unormal som føler det slik. Man kan godt skamme seg og får dårlig samvittighet over disse tankene, men jeg vet jo at dette blir ubetydelig når lillebror kommer ut!

Hva har du og hva venter du?

Jeg ville følt det på samme måte...jeg elsker gutten vi har og vet at jeg ville elsket en lillebror like høyt... Men det var magisk å høre JM si at hun var helt sikker på at det var ei jente i magen..

Jeg regnet med gutt..kanskje litt for å prøve å ta "skuffelsen" på forhånd..

Ja, det var litt det jeg forberedte meg på også, og jeg hadde veldig guttefølelse også! Det er så mye gutter i slekta til samboer, så oddsene er sikkert dårlige for jente xsmile8

Jeg vet at når lillebror kommer ut, kommer jeg ikke til å tenke slik i det hele tatt. Men hadde jo muligens tenkt at 2 var greit om det ble en av hver. Nå vet jeg ikke om jeg klarer å gi meg før jeg har prøvd en gang til ;)

Takk for svar! Godt å høre at man ikke er unormal som føler det slik. Man kan godt skamme seg og får dårlig samvittighet over disse tankene, men jeg vet jo at dette blir ubetydelig når lillebror kommer ut!

Hva har du og hva venter du?

Du er helt normal med de følelsene:). Ja jeg vet, uff det er synd man gjør det, men man føler seg jo liksom litt slem.. men man må få føle det en føler:). Jeg har faktisk ingen fra før,- men min mors mann fikk bare gutter! :o. Så tenker at jeg også har stoor sannsynlighet for det :$.. hun fikk 3 gutter med min kjære.. og er mye gutter på vår side og.. så føler meg litt.. ehmm hmm.. "utsatt" for det:p. Misforstå meg rett, man blir jo glad i alle og enhver uansett men.. gud. Og lyst jeg har på ei lita tulle jeg kan gjøre masse jenteting med.. på uke 12 ul fikk jeg høre gutt. Så er sikkert det..:). Og jeg er glad! Men.. hadde liksom slappet litt mer av om det hadde vært jente.. for det fødes jo mer gutter i tillegg og.. så føler det å få jente føles ut som å få tråden gjennom nåløye.. da kunne jeg liksom "slappet av litt" om vi fikk jente først, for da har vi det liksom.. ja hehe ble mye tanker her nå fra meg hehe.

Men tenker det blir ubetydelig for deg ja når han kommer:) :)

Du er helt normal med de følelsene:). Ja jeg vet, uff det er synd man gjør det, men man føler seg jo liksom litt slem.. men man må få føle det en føler:). Jeg har faktisk ingen fra før,- men min mors mann fikk bare gutter! :eek:. Så tenker at jeg også har stoor sannsynlighet for det :$.. hun fikk 3 gutter med min kjære.. og er mye gutter på vår side og.. så føler meg litt.. ehmm hmm.. "utsatt" for det:p. Misforstå meg rett, man blir jo glad i alle og enhver uansett men.. gud. Og lyst jeg har på ei lita tulle jeg kan gjøre masse jenteting med.. på uke 12 ul fikk jeg høre gutt. Så er sikkert det..:). Og jeg er glad! Men.. hadde liksom slappet litt mer av om det hadde vært jente.. for det fødes jo mer gutter i tillegg og.. så føler det å få jente føles ut som å få tråden gjennom nåløye.. da kunne jeg liksom "slappet av litt" om vi fikk jente først, for da har vi det liksom.. ja hehe ble mye tanker her nå fra meg hehe.

Men tenker det blir ubetydelig for deg ja når han kommer:) :)

Ja, slik tenkte jeg også. At det er vanskeligere å få jente.. Skal du på vite det på UL eller vil du vente til fødsel? Så dette er nr 1? Jeg tenker jo forsåvidt at jeg hadde blitt mer skuffa visst jeg hadde prøvd på nr 3, og det da hadde vist seg å være en gutt til xsmile8 Men dette er jo så tilfeldig!

Ja, det er noe ekstra gøy med å ha en liten jente man kan pynte opp og slik, også tenker jeg at når barna våres får barn igjen, så søker ofte døtrene sine egne mødre, og det ser jeg for meg kan bli litt sårt. Men dette er jo også individuelt, og noen søker sikker svigermor også. Hehe! + at dette er jo veldig mange år til da xsmile5

Bra blir det såklart uansett så lenge man får friske, fine barn!

Ja, hadde det akkurat slik. Vi har også gutt fra før. Håpte virkelig på jente, da jeg såg for meg kun to banr dersom et av hvert kjønn. Jeg vurderer allerede å få et barn til med tiden i håp om en jente!
Men, jeg vet jo at uansett om nr.3 hadde vært gutt så hadde jeg vært like glad i han som de andre barna.

Tror det er normalt og naturlig at vi dmer ønsker oss en jente :)

Ja, hadde det akkurat slik. Vi har også gutt fra før. Håpte virkelig på jente, da jeg såg for meg kun to banr dersom et av hvert kjønn. Jeg vurderer allerede å få et barn til med tiden i håp om en jente!
Men, jeg vet jo at uansett om nr.3 hadde vært gutt så hadde jeg vært like glad i han som de andre barna.

Tror det er normalt og naturlig at vi dmer ønsker oss en jente :)

Ja, jeg har inntrykk av det. Mannfolka ønsker seg jo stort sett en sønn også - så det ligger vell i oss! ;)

Ja, slik tenkte jeg også. At det er vanskeligere å få jente.. Skal du på vite det på UL eller vil du vente til fødsel? Så dette er nr 1? Jeg tenker jo forsåvidt at jeg hadde blitt mer skuffa visst jeg hadde prøvd på nr 3, og det da hadde vist seg å være en gutt til xsmile8 Men dette er jo så tilfeldig!

Ja, det er noe ekstra gøy med å ha en liten jente man kan pynte opp og slik, også tenker jeg at når barna våres får barn igjen, så søker ofte døtrene sine egne mødre, og det ser jeg for meg kan bli litt sårt. Men dette er jo også individuelt, og noen søker sikker svigermor også. Hehe! + at dette er jo veldig mange år til da xsmile5

Bra blir det såklart uansett så lenge man får friske, fine barn!

Ja jeg MÅ vite det. Skulle gjerne visst det med engang det traff egget inni der :D. Liker ikke å sitte og vente... men må vente 6 dager til da..dette er nr 1 ja:). Ja tenk det, hvis dette hadde vært 3 forsøket ditt! Jeg tenker kanskje å prøve med tom 4 jeg hvis ikke det går på 3 og;p. Har så lyst på jente! Synes jeg møter mange rundt meg som bare har fått det ene kjønnet på alle 3 forsøka så er veldig tilfeldig ja.. og vanlig..

Ja enig det kan bli sårt når de ikke kommer til mamman fordi det er gutt.. hmm hmm. Jeg skal åpne meg mer for svigers jeg:). Hehe:).

Friske barn er viktigst ja:) :)

Samme følelse hær, gleda mæ vanvittig til gutt nr 2! men kjente også et lite stikk i noen sekunder på at det hadde vært artig me en jente som nr to.

Jeg skjønner veldig godt hva du mener. Venter gutt nr. 2 her også. Har kommet over det nå, men jeg ønsket meg veldig en jente. Litt tabu å innrømme, og jeg blir jo like glad i denne gutten, men jeg forstår hva du føler :)

Gratulerer med gutten. Her venter jeg gutt nr 3, og kjenner igjen følelsen.. Men guri så jeg gleder meg til enda en liten guttebass :-)

Gratulerer med frisk gutt! :)
Jeg venter også gutt, og ønsket meg en jente til egentlig. Vurderer også en tredjemann med håp om en jente da *fnis*

Jeg kommer til å prøve på nummer 3, kanskje nummer 4 hvis det bare blir gutter :)

gratulerer så mye med prins:) (og tusen takk for at du er såpass ærlig på det å kjenne det stikket av skuffelse! Jeg har hundreogørten jenter i familien, og ønsker meg veldig en gutt. Ønsker meg SELVFØLGELIG bare et sunt og friskt barn og alt det der, men jeg vil nok kjenne det stikket selv om jeg finner ut at det er en jente). Du har lov til å føle det <3 for alle vet at du kommer til å elske det barnet uavhengig av kjønn uansett :D

Gratulerer så mye med en frisk gutt i magen!

Skjønner deg godt, det er vanlig å ønske seg en av hver, men for gutta sin del så er det nok veldig flott med en bror! :)

Gratulerer så mye med en frisk gutt i magen!

Skjønner deg godt, det er vanlig å ønske seg en av hver, men for gutta sin del så er det nok veldig flott med en bror! :)
Det er det jeg har tenkt mer og mer på. Sønnen min får en lillebror som er 2,5 år yngre. De kommer til å få en fantastisk oppvekst sammen :) At jeg ønsket meg en jente handlet egentlig mest om å få handle jenteklær og gre hår og sånne ting - egentlig ganske egoistisk grunn til å ønske seg det ene eller det andre. Gleder meg veldig til storebror skal vise lillebror verden <3

Ikke normalt! Jeg har ei jente fra før og håpte selvfølgelig da litt ekstra på gutt denne gangen :) nå ser det ut som at det en lillebror i magen, men hadde det vært ei lillesøster så hadde hu vært like høyt elsket og velkomment!! :) men tror vel det at alle innerst inne ønsker seg en av hver!:)

Gratulerer med lillebror!!:)

Gratulerer med lillebror på vei.
Man kan jo selvsagt ønske seg, det er jo menneskelig.
Men så må vi jo tenke på at det er et "sjangse spill"..
Selvsagt blir lillebror like høyt elsket:-)

Back
Topp