Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo nå skal dere få høre. Var på ny kontroll i går hos min gyn. Hun kunne da se plommesekken og et fosterannlegg som hun målte til 2 mm. Hun konstaterte MA, og vi ble sendt opp på sykehuset for å få tabletten. Der var det ny innvendig ul. Der lå jeg i 30 min men gyn skjekket og leita. Hun var itvil og måtte få inn en overlege. HCG prøven fra torsdag var på over 12 000. Og de kunne ikke finne noe i fostersekken. De så ikke det som min gyn så. De ville ikke avbryte før de var sikre. Så ny ul på tirsdag, og har nettopp tatt ny blodprøve nå. Akkurat nå stikker det veldig på høyre side av navelen. Jeg har ikke blød noen ting. Så jeg vet ikke helt hva som skjer. Befruktnings tidspunktet er som tidligere kjent pga ICSI behandling. Vi har hatt det tungt. Men litt lettere nå. Grunnen til eventuelt MA er jo celledelings feil, ikke noe jeg eller vi har gjort feil.Hei CurlySue, koss har det gått i dag? Tenkt massemasse på deg <3
Jo nå skal dere få høre. Var på ny kontroll i går hos min gyn. Hun kunne da se plommesekken og et fosterannlegg som hun målte til 2 mm. Hun konstaterte MA, og vi ble sendt opp på sykehuset for å få tabletten. Der var det ny innvendig ul. Der lå jeg i 30 min men gyn skjekket og leita. Hun var itvil og måtte få inn en overlege. HCG prøven fra torsdag var på over 12 000. Og de kunne ikke finne noe i fostersekken. De så ikke det som min gyn så. De ville ikke avbryte før de var sikre. Så ny ul på tirsdag, og har nettopp tatt ny blodprøve nå. Akkurat nå stikker det veldig på høyre side av navelen. Jeg har ikke blød noen ting. Så jeg vet ikke helt hva som skjer. Befruktnings tidspunktet er som tidligere kjent pga ICSI behandling. Vi har hatt det tungt. Men litt lettere nå. Grunnen til eventuelt MA er jo celledelings feil, ikke noe jeg eller vi har gjort feil.