UL viste ingenting

Akkurat dette jeg er redd for i morgen. Opplevde dette ved forrige svangerskap. Ikke noe gøy.
Kjempe trist å høre hva du nå er imellom.
Mange klemmer og masse lykke til <3 <3

Nei så utrolig trist!! Har jo også blitt gravid via ICSI, så når man først klarer det så er det ekstra vanskelig når noe sånt skjer, du har min dypeste medfølelse. Håper inderlig at det ikke tar så lang tid før det klaffer igjen. Mange klemmer

Takk alle sammen. Nå har vi fått roet oss litt. Og av venter til i morra for resultat av blodprøven.

*klemmepå*

Uffda, trist lesning. Lykke til videre. Krysser fingre for positive tilbakemeldinger imorgen.

Hei CurlySue, koss har det gått i dag? Tenkt massemasse på deg <3
Jo nå skal dere få høre. Var på ny kontroll i går hos min gyn. Hun kunne da se plommesekken og et fosterannlegg som hun målte til 2 mm. Hun konstaterte MA, og vi ble sendt opp på sykehuset for å få tabletten. Der var det ny innvendig ul. Der lå jeg i 30 min men gyn skjekket og leita. Hun var itvil og måtte få inn en overlege. HCG prøven fra torsdag var på over 12 000. Og de kunne ikke finne noe i fostersekken. De så ikke det som min gyn så. De ville ikke avbryte før de var sikre. Så ny ul på tirsdag, og har nettopp tatt ny blodprøve nå. Akkurat nå stikker det veldig på høyre side av navelen. Jeg har ikke blød noen ting. Så jeg vet ikke helt hva som skjer. Befruktnings tidspunktet er som tidligere kjent pga ICSI behandling. Vi har hatt det tungt. Men litt lettere nå. Grunnen til eventuelt MA er jo celledelings feil, ikke noe jeg eller vi har gjort feil.

Jo nå skal dere få høre. Var på ny kontroll i går hos min gyn. Hun kunne da se plommesekken og et fosterannlegg som hun målte til 2 mm. Hun konstaterte MA, og vi ble sendt opp på sykehuset for å få tabletten. Der var det ny innvendig ul. Der lå jeg i 30 min men gyn skjekket og leita. Hun var itvil og måtte få inn en overlege. HCG prøven fra torsdag var på over 12 000. Og de kunne ikke finne noe i fostersekken. De så ikke det som min gyn så. De ville ikke avbryte før de var sikre. Så ny ul på tirsdag, og har nettopp tatt ny blodprøve nå. Akkurat nå stikker det veldig på høyre side av navelen. Jeg har ikke blød noen ting. Så jeg vet ikke helt hva som skjer. Befruktnings tidspunktet er som tidligere kjent pga ICSI behandling. Vi har hatt det tungt. Men litt lettere nå. Grunnen til eventuelt MA er jo celledelings feil, ikke noe jeg eller vi har gjort feil.

Åj for en berg og dalbane! Skjønner dette er tungt for dere, men det er jo som du sier, er jo fosteret som ikke er levedyktig. Håper de bestemmer seg snart så dere kan se fremover. Klem

Uff, for en berg og dalbane... MEN det er jo utvilsomt positivt at det fortsatt en en mulighet for at alt er bra :) Jeg heier ihvertfall på dere og krysser alt jeg har for at det skal gå bra! Oppmuntringsklem fra meg :)

Back
Topp