UL viste ingenting

CurlySue

Glad i forumet
Sitter å griner å griner. Var nettopp på UL og den viste en tom fostersekk. Hun kunne se at det var noe bitte lite der. Tok HCG prøve og fikk ny time i morra.

Uff, så trist:( Hvor langt er du på vei i dag?

Åh, jeg føler så inderlig med deg... Jeg har vært igjennom det samme to ganger det siste året :( Det er er helt usannsynlig vond følelse. Mange gode klemmer til deg i tiden fremover :)

Er som jeg har skrevet tidligere, at jeg hadde samme opplevelsen med nr 1... Og dro videre til privat klinikk med bedre ul apparater, og fikk da se en liten skjønning... Håper du får gode svar i morgen!
Kjenner jeg gruer meg masse til ul, på bakgrunn av den forige opplevelsen...
Krysser fingrene for deg!

Neei :-( Så trist og vondt!! :-( Stor klem til deg <3

Så vondt

Kjenne igjen følelsen, eg ska på ny ul i neste uka pga det (eg ane ikkje el, så krysse fortsatt alt eg kan). Hadde gjort så ei over her skrive, gå te privat (har ofta bedre apparater), før du miste alt håp. Eg krysse virkelig fingrane for deg, og håpe virkelig den lille spiren e der <3 Bare tenk på ko ufattelig små de e ennå. Stor klem <3

Jeg hår til gyn som jeg har gått til hele tiden. Ho ansees for å være den flinkeste i byen. Ho tok HCG prøve, så den forteller nok alt. Fostersekken var bare 13 mm, klar og tydelig. På 7 uker så skulle det ha vært noe det på 10 mm inni den fostersekken. Så vi får vente til i morra men er veldig sikker på det vi så, ikke så.

Uff hvor trist</3 Finner ingen ord som kan trøste deg.. Eneste man kan håpe er at dem finner noe det på neste ul... <3

Back
Topp