Ul vel overstått.

zilly

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
Da er jeg tilbake fra legitime. Seks uker på vei i dag.
Fikk med bilde av flekken. Helt klart at den ligner på meg altså!
Alt så normalt ut ihvertfall.
Het tar de ikke innvendig ul eller gyn undersøkelse fordi det er en risk for spontanabort om man roter for mye oppi der, fikk jeg vite i dag.

Spis mye nøtter sa hun. Det er visst bra :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1401185473334.jpg
    1401185473334.jpg
    35,9 KB · Visninger: 57
Jeg har time imorgen og har absolutt ikke lyst til å ta innvendig ul. Det er jo noe i det, at man skal ikke rote for mye der nede. Får høre med gyn.

Men så kjekt å få bekreftet at alt er i orden :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Så bra at de faktisk klarte å høre hjertelyd med utvendig ul. De må ha skikkelig sensitiv apparat

Jeg er veldig glad for å gjøre dette her istedenfor i norge. Min gyn blir også med på fødsel :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg tenker at når man tar innvendig ul så stikker man jo ikke inn greia så veldig langt! Man kan jo ha sex uten at det fører til spontanabort! Så tviler på at det er så farlig. Eller?

01.01.14

Tenker det er liten sannsynlighet for at en innvendig UL kan føre til SA, da burde man avstå fra sex siden det er røffere :P En GU kan jeg kanskje tenke meg siden de skal ta celleprøver, men en liten risk.

Bra at du så hjertet dunke :) Gleder meg selv til tirsdag :D

Jeg har faktisk avstått fra sex siden vi har fått positiv test. Etter 2 SA har jeg blitt overbeskyttende overfor lille spiren min. Vet at mange sier det egentlig ikke skal ha noe å si, men jeg tar ingen sjanser :P

Jeg har faktisk avstått fra sex siden vi har fått positiv test. Etter 2 SA har jeg blitt overbeskyttende overfor lille spiren min. Vet at mange sier det egentlig ikke skal ha noe å si, men jeg tar ingen sjanser :P

Samme her xD

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp