UL uke 9

Solsikke76

Flørter med forumet
Var på UL i forrige uke, var så utrolig rørende å høre hjertelyd og se at det var ett nurk der...eller rettere sagt 2 nurk - vi skal ha tvillinger [:)] [:)] 

Er i uke 10 nå. Har vært utrolig kvalm og trøtt...dobbelt opp[;)]

Noen flere her inne som venter tvillinger?

Wee, så gøy[:D] Gratulerer med 2 boller i ovnen[:D]

Grattis [:)]

Takker for det [:)] 

Så gøy med 2!!! Grattis!! Er det ikke første tvillingpar her inne på forum!! dett var nok stas tenker jeg[;)]

Så morro med tvillinger da [:)] Gratulerer så mye!

Gratulerer! Så gøy å vente tvillinger!

Gratulerer med 2[:D]artig det da[:)]er du førstegangs?

Å så gøy!! Gratulerer!! Mener det er hvertfall en til her inne som venter tvillinger[:)] Vi har ikke vært på ul, så vet ikke, men tror ikke det altså![:)]

Gratulerer!

Vi skal også å ha tvillinger :)
Jeg gleder meg masse, men kjenner at foreløpig er det mest dobbelt så mye å bekymre seg for, føler meg ikke helt trygg selv om jeg er passert 12 uker, og ser fram til neste kontroll når jeg er 14 uker!

ååh så gøy!!![:D][:D] gratulerer såå mye !!

ORIGINAL: Lindus82

Så morro med tvillinger da [:)] Gratulerer så mye!

Ja spennende dette, er første gangs ja [:)] Du har ei jente fra før?

[:)]

Gratulerer Akire[:)] Man blir kanskje litt mer bekymret når man skal ha tvillinger, men man får jo ekstra god oppfølging, så det går nok strålende[:)]

Har dere tvillinger i slekten? Vet du om det blir eneggede eller toeggede tvillinger?

Min mor er toegget tvilling, og jeg venter toeggede tvillinger[:)]

Lykke til!!

Har ikke tvillinger i slekten, ikke nært hvertfall.

Jeg var på privat ultralyd, og gynekologen der trodde det kanskje ble toeggede, han snakket om at morkakene var så langt fra hverandre.
De har hvertfall hver sin morkake, og hver sin indre og ytre fosterhinne, så får vi se etterhvert :)

åå så spennende:) gratulere så mye med to :)

Back
Topp