ul uke 7?

babybooom

Forelsket i forumet
noe. som har tatt ul uke 7? er 7+1 i morgen. har time til ul når jeg er 8+1 men de ringte og spurte om jeg kunne komme i morgen.
er det en sjans at de ikke kan se noe da? da blir jeg super stresset. og blir kjipt og betale masse penger vis jeg ikke får noe utav det.

De kan se mellom 6-8, men i uke 8 er du garrantert at de ser noe..

er 7+1 i morgen.
de ville flytte timen min. får håpe de kan se noe.
måtte dere ikke tisse en time før og drikke mye vann ? mener de skrev 1/2 liter vann en halvtime før men husker jaggu ikke, finner ikke igjen mailen :/

noe. som har tatt ul uke 7? er 7+1 i morgen. har time til ul når jeg er 8+1 men de ringte og spurte om jeg kunne komme i morgen.
er det en sjans at de ikke kan se noe da? da blir jeg super stresset. og blir kjipt og betale masse penger vis jeg ikke får noe utav det.

Jeg har fått ul 7+4 de mente jeg kunne kommet neste uke da er det 6+4. Så hvis du vil er det jo mulig å ringe dem for å høre hva de vil råde deg til :) Lykke til!!

jeg er selv kjempe spent! Krysser fingrene for at alt er som det skal..

ja hun sa de kunne se det de skulle se såpass tidlig så det var ikke problem. bare håper det stemmer at jeg er 7 uker og ikke mindre :/

Jeg skal på ul i uke 7+1, er spent på hva jeg får se da... Hadde vært morro og se bankende hjerte hvertfall:)

jøss utvendig så tidlig???
sist tok jeg i uke 9+5 og da tok de invendig

Back
Topp