Uke 7+2 var min 13mm, ble da satt fram til 7+5. Holder meg til min beregning for sånn var det sist også. Det justerte seg til OULHvor mange mm var deres reke på ultralyd i uke 7?![]()
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uke 7+2 var min 13mm, ble da satt fram til 7+5. Holder meg til min beregning for sånn var det sist også. Det justerte seg til OULHvor mange mm var deres reke på ultralyd i uke 7?![]()
Tusen takkså spennende! lykke til!!
Se der ja, så fin! Da er jo alt i ordenHer er babyen sa han .. aha ja sa jegIrriterte Meg Litt Av Jeg Fikk Det Dårligste Bildet da, de gode tok han selv
han sa jeg var rundt 7-8 uker
Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app
Ja er kjempe glad nå ! Og gjorde denne svangerskapes kvalmen mye lettere om håndtereSe der ja, så fin! Da er jo alt i orden
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
''min var 9 mmHvor mange mm var deres reke på ultralyd i uke 7?![]()
''min var 9 mm''hvor lang var din'' haha
? står jo på baby verden at i uke 7 er den fra 9 - 14 mm
men han sa at det var lett og bomme på noen mm når spirene er så små enda , så fort gjort å ta noen dager feil sa han
så han sa jeg var 7-8 uker vertfall , jeg tror jeg er 7 blank idag og følger det
![]()
Der gynekologen sa til meg igår ogsåDe vokser i rykk og napp og så det er ikke 100% uansett når d er så lite.
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Tenk på hvor lite 2 mm er er jo mindre én , én halv cm delt på 2Min var ikke større en 6mm så er litt usikker på om jeg er så langt på vei som jeg trormen når jeg ser på bildet jeg fikk synes jeg ikke det ser ut som at det er målt helt fra "kantene" om du skjønner
og gyno snakket om ca uke 7+0 når jeg var der for to dager siden, så har bare fortsatt å gå ut ifra termin regnet ut fra eggløsning.
![]()