Ul uke 7 !

Hvor mange mm var deres reke på ultralyd i uke 7? :)
Uke 7+2 var min 13mm, ble da satt fram til 7+5. Holder meg til min beregning for sånn var det sist også. Det justerte seg til OUL :) (Men fint med litt større enn litt liten)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
så spennende! lykke til!!
Tusen takk :D hjerte slo og jeg fikk ny ul om 4 uker ;) 06 august gleder meg e:D

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app
 
Her er babyen sa han .. aha ja sa jeg :p Irriterte Meg Litt Av Jeg Fikk Det Dårligste Bildet da, de gode tok han selv :p han sa jeg var rundt 7-8 uker ;)

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1404469170494.jpg
    1404469170494.jpg
    41,6 KB · Visninger: 36
  • 1404469191806.jpg
    1404469191806.jpg
    47,3 KB · Visninger: 33
Her er babyen sa han .. aha ja sa jeg :p Irriterte Meg Litt Av Jeg Fikk Det Dårligste Bildet da, de gode tok han selv :p han sa jeg var rundt 7-8 uker ;)

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app
Se der ja, så fin! Da er jo alt i orden :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Hvor mange mm var deres reke på ultralyd i uke 7? :)
''min var 9 mm ;) ''hvor lang var din'' haha :p ? står jo på baby verden at i uke 7 er den fra 9 - 14 mm :p men han sa at det var lett og bomme på noen mm når spirene er så små enda , så fort gjort å ta noen dager feil sa han ;) så han sa jeg var 7-8 uker vertfall , jeg tror jeg er 7 blank idag og følger det :D
 
''min var 9 mm ;) ''hvor lang var din'' haha :p ? står jo på baby verden at i uke 7 er den fra 9 - 14 mm :p men han sa at det var lett og bomme på noen mm når spirene er så små enda , så fort gjort å ta noen dager feil sa han ;) så han sa jeg var 7-8 uker vertfall , jeg tror jeg er 7 blank idag og følger det :D

Min var ikke større en 6mm så er litt usikker på om jeg er så langt på vei som jeg tror :p men når jeg ser på bildet jeg fikk synes jeg ikke det ser ut som at det er målt helt fra "kantene" om du skjønner :p og gyno snakket om ca uke 7+0 når jeg var der for to dager siden, så har bare fortsatt å gå ut ifra termin regnet ut fra eggløsning. :p
 
De vokser i rykk og napp og så det er ikke 100% uansett når d er så lite.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Der gynekologen sa til meg igår også ;) og at nå vokste de så mye og fort så var ikke så lett og si 100 prosent nøyaktig !

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app
 
Min var ikke større en 6mm så er litt usikker på om jeg er så langt på vei som jeg tror :p men når jeg ser på bildet jeg fikk synes jeg ikke det ser ut som at det er målt helt fra "kantene" om du skjønner :p og gyno snakket om ca uke 7+0 når jeg var der for to dager siden, så har bare fortsatt å gå ut ifra termin regnet ut fra eggløsning. :p
Tenk på hvor lite 2 mm er er jo mindre én , én halv cm delt på 2 :p så er jo ikke så lett og få helt nøyaktig .. jeg velger bare og følge mens termin :p
 
Jeg vet nøyaktig når den befruktende samleien var så d skal ikke være mange dagene fra eller til.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp