Ul uke 7 !

lillegull11

Gift med forumet
Februarlykke 2015
Dere som har Vært på ul i uke 7 .. Hva får man sett da ? Et bankende hjerte ihvertfall ?? Og evt hvor mange som gjemmer seg inni magen ? Regner med det bare er en altså ;) Er 7uker blank imorgen og har fått time til ultralyd imorgen siden jeg har mistet så mange ganger men tror og håper ihvertfall at dette har godt bra siden jeg har og er veldig kvalm og har alltid mistet før Uke 6 .. så gled/gruer meg kjempe masse til imorgen til og forhåpentligvis se et bankene hjerte fordiom det nok er så lite at jeg nok ikke får sett noe særlig mer ? *håper håper* :D

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Ser ikke så mye nei men i d minste hjertet om det er innvendig :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Ser ikke så mye nei men i d minste hjertet om det er innvendig :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Regner med det siden det er hos privat gynekolog ;) ja er jo det som er hensikten og se hjertet slå :D

Vi så hjertet og plommesekken og målte om den var så lang som den skulle være i forhold til hvor langt jeg tror jeg er på vei. :) Også så vi om det var en eller flere. Og det var heldigvis bare en!

Ser nok til at gleden kan slippes løs og en får se og høre hjertet til den lille *elsk*

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jeg var når jeg var 6+6 og så hjertet som slo og en bitte bitte liten spire <3

Se på bildene i UL mappa i terminforumet, for ser du mitt :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

7 uker der

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1404388533408.jpg
    1404388533408.jpg
    143,8 KB · Visninger: 58
En reke/lerve med bankende hjerte:)

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Hehe jeg ble veldig glad for at han så det men forventet å se det selv å:p

Sent from my iPhone using BV Forum
ja ikke sant,,, sist gang var jeg på ul i uke 13 og da var det jo ikke noe tvil hva som var babyen :P såå mye skjer ihvertfall på få uker sånn mtp. størrelse o.l på embyroet :P

Dere som har Vært på ul i uke 7 .. Hva får man sett da ? Et bankende hjerte ihvertfall ?? Og evt hvor mange som gjemmer seg inni magen ? Regner med det bare er en altså ;) Er 7uker blank imorgen og har fått time til ultralyd imorgen siden jeg har mistet så mange ganger men tror og håper ihvertfall at dette har godt bra siden jeg har og er veldig kvalm og har alltid mistet før Uke 6 .. så gled/gruer meg kjempe masse til imorgen til og forhåpentligvis se et bankene hjerte fordiom det nok er så lite at jeg nok ikke får sett noe særlig mer ? *håper håper* :D

Vi klarte ikkje å sjå hjertet heller, men han prøvde å vise oss :) vi bare åå, sjå der ja (med vekslende blikk :D) Hehe!! Vi var og 7+0 :) men du ser jo lille spira då :D gled deg :) det e et nydelig syn!

♡ Termin 6. Februar ♡

Vi klarte ikkje å sjå hjertet heller, men han prøvde å vise oss :) vi bare åå, sjå der ja (med vekslende blikk :D) Hehe!! Vi var og 7+0 :) men du ser jo lille spira då :D gled deg :) det e et nydelig syn!

♡ Termin 6. Februar ♡
Klarere nesten ikke vente har time 11.30 ;)

Back
Topp