Ulldotten
Betatt av forumet
Jeg så også sekken tydelig selv, men husker du hvilen uke du mente du var i?Husker ikke størrelse, men jeg så tydelig sekken selv på skjermen. Husker bare at 9 dager senere var sekken 1,6 cm.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg så også sekken tydelig selv, men husker du hvilen uke du mente du var i?Husker ikke størrelse, men jeg så tydelig sekken selv på skjermen. Husker bare at 9 dager senere var sekken 1,6 cm.
Jeg ante ikke, fordi jeg ammer enda babyen min hver 3 timeJeg så også sekken tydelig selv, men husker du hvilen uke du mente du var i?
Håper det går bra for deg Lykke til! Blir noen lange uker fremover her ogsåDa har jeg fått svar på hcg-prøvene.
Torsdag: 2200
Lørdag: 3300
Litt mindre stigning enn forventet, men absolutt mulig at det likevel utvikler seg normalt.
Ny ultralyd om 2 uker. Blir 2 lange uker
Tusen takk Håper det går bra for oss begge to. Blir to lange uker, men tror jeg tar en hcg hos fastlegen kommende uke. Lykke til - og håper det går bra med degHåper det går bra for deg Lykke til! Blir noen lange uker fremover her også