UL uke 38

Jeg var på flere ul de siste ukene med den ene jenta min. Jeg var vel ca 37 uker ved siste ul før fødselen. Jeg fikk ingen bilder med meg, men det var fint å se på skjermen. Alt var jo så stort at vi så bare en del av barnet av gangen. Det blir sikkert fint å få se den lille igjen!

Siterer hun over, man ser kun en del av gangen! Jeg går til UL nå hver uke og hvis jeg er heldig får jeg en fin profil av ansiktet, ellers synes jeg det er vanskelig å se noe :)

Så da er det kanskje ikke vits å spørre om bilde.... :-( skal bare inn å få bekrefta leie, siden førstemann ble sete og ks.

Jeg var på ul I uke 31, fikk ingen bilder. På ul I 27 fikk jeg bare bilde av magemål (altså ikke noe spesielt å kunne se på). Det er for trangt å få noe som er bra..
Vi så henne ok på skjermen, men som det er sagt her fra før at man ser bare deler om gangen.

Var da jeg var uke35+4, hun som tok ultralyden forsøkte veldig å få et fint profilbilde, men vesla var fryktelig urolig, så det gikk rett og slett ikke. Og alt er så stort at man må se på en ting av gangen.

Skal på ny estimering til mandag 38+1, blir spennende å se hvor stor hun har blitt da:)

Jeg har tatt ul annen hver uke i noen mnd nå - og jeg har enda til gode å faktisk se noe i det hele tatt. Blir en og en kroppsdel, uten at jeg helt skjønner hvilken ...

Jeg er 35+6 og var på ul i dag. Fikk se han eller henne i profil en liten stund men fikk ikke noe bilde. Var veldig skjønn i allefall (så skjønn man kan være på et kornete sort/hvitt bilde ;) ) Ellers så var det som de andre over skriver: en kroppsdel av gangen.

Jeg var i dag, er i uke 38. Fikk ingen bilder, Men det er jo bare å spørre :) fikk se babyn min da. :D hun lå langt nede så det var vanskelig å få se henne skikkelig.

Back
Topp