UL uke 33

Hønemora89

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Septembergull'17
var på UL uke 33+1. Da sa jordmor at lille gutten min hadde lange bein. For moro skyld, har jeg prøvd å søke etter tabeller og sånn for å se om han ligger over snittet, men har ikke funnet noe. Lurer om noen av dere har vært på UL rundt denne tiden, og hva deres lårmål( FL-mål) var da? Mitt var 65. Evt om noen vet om en sånn tabell :)

Dette sa de om storesøster å. Husker ikke målene akkuratt nå.

Når jeg er på ultralyd sier de ingenting om bein bare at han er over gjennomsnittet stor.. =/

FL mål uke 32+0 på snuppa: 62. FL mål uke 34+0 på snuppa: 65
Mi har korte bein akkurat som hu første, men hun ligger litt over på magemål. Akkurat som resten av damene i familien :P

Nei. Sykehuset er helt nytt, åpna i 2014, så alt det tekniske som skriverer osv var ikke kobla, så fikk ikke noenting!

var på UL uke 33+1. Da sa jordmor at lille gutten min hadde lange bein. For moro skyld, har jeg prøvd å søke etter tabeller og sånn for å se om han ligger over snittet, men har ikke funnet noe. Lurer om noen av dere har vært på UL rundt denne tiden, og hva deres lårmål( FL-mål) var da? Mitt var 65. Evt om noen vet om en sånn tabell :)
Fl på min var 62 :) hva var mad og bpd ?

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Bpd 88 og mad 89 :) så din har litt lengre bein ja men hode på mon er visst litt større. Er ikke hode bpd eller er det magemål ?

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Lurer på om jeg får mål på neste ultralyd om 2 uker. Bare fått vekt hittil. Hvis han vokser like mye som tidligere skal han veie ca 2, 4 kg nå er uke 33. Litt større enn gjennomsnittet..

Bpd er hodet og mad er magemål i følge Google University :P FL er lårbeinet.

Back
Topp