Ul uke 32

Da har jeg vært på vekstestimering i dag. +18% baby inni magen. Var 2100 gr nå i uke 32. Ligger rundt om det de andre tre har vært. Så blir en stor baby dette og, som forventet :happy:;)

Blir du satt igång för tiden da? Eller gör dem noe med det?
 
Blir du satt igång för tiden da? Eller gör dem noe med det?

Nei, ingenting. Har født så store barn før, så tenker det går fint. Trengte ikke komme på ny kontroll heller :p
 
Nei, ingenting. Har født så store barn før, så tenker det går fint. Trengte ikke komme på ny kontroll heller :p

Da går det ju helt sikkert fint igen, og ingenting är väl bättre å veta än att baby får det den trenger och växer! :Heartred
 
Jeg skal til UL uke 32 neste uke. Det er for å sjekke hvir morkaken ligger. Den har ligger bak og litt ned mot livmormunnen tidligere. De sier den flytter seg oppover litt utover svangerskapet! Så håper den har gjort det hos meg og :)
 
Er mer det at vi begge ble målt i uke 28+0 og begge med babyer på ca 1200 gram. Jeg fikk beskjed om at min lå rett på streken og hun fikk beskjed om at hennes var 10% over i vekt.... Men mulig sykehusene opererer med ulik vekt for hva de anser som gjennomsnitt, men fryktelig rart hvis det er sånn.
Min ble målt til 1050g og 5% under i uke 27+6.
Husk at dette er estimering, ikke fasit.
Første her ble målt til 3,7kg 10 dager før fødsel, men kom ut såvidt over 3kg.
 
Min ble målt til 1050g og 5% under i uke 27+6.
Husk at dette er estimering, ikke fasit.
Første her ble målt til 3,7kg 10 dager før fødsel, men kom ut såvidt over 3kg.

Disse målingene stemmer ofte veldig dårlig ja - i begge retninger. Har flere venninner og bekjente hvor det ikke stemte overhodet. Så tar det litt med ei klype salt og så får vi fasiten når hun kommer ut :)
 
Back
Topp