Ul uke 14

Ka0802

Forelsket i forumet
Er i uke 14+1 og skal til ul privat, har veldig lyst til å vite kjønn på foster, selv om jeg går for å sjekke at alt er i orden. Noen som har tatt ul i uke 14 og fikk vite kjønn ?

Vi var på ul 14+0 men de kunne ikke se kjønn. Men de kunne nok ha gjort det om fosteret lå annerledes ;)

Var på ultralyd idag, fikk ikke se kjønn fordi fosteret lå med ryggen til [emoji28] men det viktigste var å høre at alt så bra ut

13+1 ser kjønn veldig tydelig:) Kommer an på hvor man tar UL og hvordan apparat som blir brukt. ImageUploadedByBV Forum1488907318.734300.jpg
Etter uke 14 vandrer testiklene til guttebebisene opp igjen har jeg lest. Det skal være fult mulig å se det i uke 14.

IMG_5734.JPG
Er i uke 14+1 og skal til ul privat, har veldig lyst til å vite kjønn på foster, selv om jeg går for å sjekke at alt er i orden. Noen som har tatt ul i uke 14 og fikk vite kjønn ?
Jeg var i dag, 14+2, ingen tvil om guttebaby! Jeg spurte med en gang om det var gutt før jordmor sa noe :D

Jeg fikk beskjed om jentebaby allerede i uke 12. Babyen låg perfekt for å se. Klarer ikke helt å stole på det selv da, syns det er litt i tidligste laget, men skal jo være fult mulig! ;)

13+1 ser kjønn veldig tydelig:) Kommer an på hvor man tar UL og hvordan apparat som blir brukt. Vis vedlegget 220302
Etter uke 14 vandrer testiklene til guttebebisene opp igjen har jeg lest. Det skal være fult mulig å se det i uke 14.

Awww.. så søtt bilde, min lå med ryggen til, så det ble vanskelig å se. Men tenker at det viktigste er at alt var bra [emoji173]

Hvis det er så lett å se, kan man unngå det da? Ønsker ikke å vite ❤
Noen som er flink til å se på ultralydbildet ser det jo selv, mens andre ser det ikke. Gi beskjed om at du ikke vil vite og sats på at det går greit.

E bare så imponert over dere som klare og la være å vite kjønn. Æ e såååååå nysgjerrig at æ klare nesten ikke vente på å vite om det er en jente eller gutt ❤

Back
Topp