Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi var på UL 13+2 og fikk beskjed om at det er en liten gutt vi så tydelig det samme som gynekologen så, så blir overrasket om det ikke stemmerJeg fikk ikke vite kjønn 13+3, men vi spurte ikke heller da jeg kom en dag før planlagt fordi jeg hadde en liten blødning. Skal tilbake 15+2, og håper vi kan få en indikasjon da.
Har dere andre fått indikasjon i uke 13? Noen som har fått i uke 15?
Så moro! Vi skal sjekke igjen når jeg er 15+3, jeg er helt overbevist om at det er gutt, men håper virkelig jeg kan få bekreftet (evt avkreftet) det snart..Vi var på UL 13+2 og fikk beskjed om at det er en liten gutt vi så tydelig det samme som gynekologen så, så blir overrasket om det ikke stemmer
Så lenge dere får se baby i riktig vinkel så vil vel kjønn være ganske sikkert i uke 15 tipper jeg!Jeg fikk ikke vite kjønn 13+3, men vi spurte ikke heller da jeg kom en dag før planlagt fordi jeg hadde en liten blødning. Skal tilbake 15+2, og håper vi kan få en indikasjon da.
Har dere andre fått indikasjon i uke 13? Noen som har fått i uke 15?
Jeg har bestilt privat når jeg er 15+3. Håper inderlig babyen ligger bedre til enn på sjekken når jeg var 13+3..Så lenge dere får se baby i riktig vinkel så vil vel kjønn være ganske sikkert i uke 15 tipper jeg!
Vi fikk indikasjon på jente 13+3
Håper den ikke slår seg vrang igjen! Typisk i såfallJeg har bestilt privat når jeg er 15+3. Håper inderlig babyen ligger bedre til enn på sjekken når jeg var 13+3..
Så lenge dere får se baby i riktig vinkel så vil vel kjønn være ganske sikkert i uke 15 tipper jeg!
Vi fikk indikasjon på jente 13+3
Tror ikke noen av bildene gir noen god indikasjon på kjønn, den lille var så aktiv at hun rakk ikke få bilde av det som så ut som kjønnsleppene alle 3D bildene så ligger navlestrengen mellom beina selvfølgeligGratulerer så mye. Har du bilde? Litt spennende å sammenligne siden jeg har jentefølelse og bilder fra min egen ultralyd 13+3
Tror ikke noen av bildene gir noen god indikasjon på kjønn, den lille var så aktiv at hun rakk ikke få bilde av det som så ut som kjønnsleppene alle 3D bildene så ligger navlestrengen mellom beina selvfølgelig
Da blir jeg frustrert Selv om jeg selv er sikker på gutt. Igjen..Håper den ikke slår seg vrang igjen! Typisk i såfall
Jeg har egentlig lyst til å få vite kjønn ved fødsel, men tror samboer gjerne vil vite så fort det går Tul om to uker og en dag, når jeg er 14+6, så vi har litt tid å bestemme oss Evt kanskje jeg får han med på å vurdere det frem til oul. Vi får se
Wow! Skal på UL 11+4 og har tenkt at det er umulig å se da, men da skal jeg spørre om hun klarer å se noeFikk vite det på ultralyd 11+5 forrige gang. Ante ikke at man kunne se det så tidlig, så hadde virkelig ikke forventet det. Jordmor sa hun var 99 prosent sikker - og selv om vi tok det med en klype salt viste det seg å stemme på en prikk .
Har du hatt UL enda? Fikk du isåfall vite kjønn? Helt sykt å få vite det i uke 11+1, samtidig så har man jo 51/49 sjanse for å tippe rett da. Var han/hun sikker sist eller tippet bare?Vi fikk vite kjønn allerede 11+1 forrige gang! Har bestilt TUL 11+4 denne gang, og er veldig spent på om det er mulig å se noe da.
Har du hatt UL enda? Fikk du isåfall vite kjønn? Helt sykt å få vite det i uke 11+1, samtidig så har man jo 51/49 sjanse for å tippe rett da. Var han/hun sikker sist eller tippet bare?
Noen jeg kjenner som fikk barn valgte å gjøre det sånn her; Mannen var den eneste som visste hvilket kjønn barnet haddet. Mor og alle andre fikk vite det da den ble født Spennende måte å
gjøre det på, dessverre hadde han fått beskjed om at det var en jente også var det en gutt, hehe.