Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk vite det på ultralyd 11+5 forrige gang. Ante ikke at man kunne se det så tidlig, så hadde virkelig ikke forventet det. Jordmor sa hun var 99 prosent sikker - og selv om vi tok det med en klype salt viste det seg å stemme på en prikk .
Så gøy. Hvilket kjønn fikk du da? Jeg var på ultralyd 11+4, og da gadd ikke gynekologen å se etter det en gang, hun sa bare at det var for tidlig. Håper hun vil sjekke 13+4 (følges opp tett på grunn av dobbelt livmor).
Dobbelt livmor har jeg ikke hørt om før. Hva innebærer det, rent konkret? Så bra at du får ekstra oppfølging, og koselig å få se den lille .
Det var en liten gutt. Han var ikke akkurat sjenert, for å si det sånn . Spennende om du får vite det 13+4. Vi har tenkt til å bestille 12+2 hos samme jordmor, og er spent på om hun ser kjønnet denne gangen.
Du ser anatomien min på dette bildet. Jeg har en livmor i den hvor babyen er, og en til venstre i bildet. Begge er festet i samme livmorhals, men tilhører hver sin eggleder. Det skjer som en feil når man er i magen til sin egen mor, og to cellerør skal smelte sammen til en livmor. Hadde ikke hørt om det før jeg ble utredet i høst selv. Noen har også to livmorhalser og to skjeder, men det har heldigvis ikke jeg.
Risikomessig så øker sannsynligheten for spontanabort, prematur fødsel og sannsynligheten for at man må ta keisersnitt. Det blir trangt slik at barnet kan legge seg feil eller komme ut før. Har hørt at man følger opp som om man har tvillinger