Ul uke 12

Innvendig her :-) Hun så mer da sa gyn.

Kommer ann på hvor mye de ser :) Dit jeg skal tar de utvendig først, å hvis dere lite tar de innvendig :)

Utvendig sist gang så regner med at jeg får det denne gangen også. Hvis ikke kan det bli ordentlig pinlig ettersom vi har lovt svigermor og svigersøstern at de skal få bli med! :p
Hehe, det kan bli litt awkward ja ;)

Der jeg var i uke 8 var det innvendig den gangen, men fikk opplyst at neste blir utvendig og da ca. Uke 12..

Kommer an på mageflesket. ;) Jeg tok utvendig i uke 8. Kommer nok også litt an på hvor dyktig legen er.

Var på ul i uke 9 så utvendig m dårlig ul apparat :-)
Legen sa det kom Ann på hvor slank man er og litt div

Men når dere har UL i uke 12 etc?! Betaler dere dette selv da?!

Om du ikke blir henvist så betales det selv... Veldig dyrt hos de flinkeste men absolutt verdt det...

Takk for svar :)
Var på UL i uke 8/9, men lenge å vente til uke 17-19, og har heller ikke fått brev fra sykehuset, hmmm... Men det har jo vært ferie også da ;)

Jeg skal neste uke, privat, da er jeg 11+noe. De sa de stort sett tok utvendig da, vil tro de tar innvendig om de ikke ser bra nok med utvendig :)

Sist tok de innvendig når jeg var litt over 11 uker, fant ikke noe utvendig, dro et annet sted nå og da tok de utvendig 9+2. Så faktisk bedre denne gangen og jeg var tynnere sist.

Back
Topp