LilleRosaSokk Elsker forumet Aprilbarna`15 ♡ Maibarna ♡ 17 Okt 2014 #2 Tok utvendig på meg i dag. 11+5. Hun sa hun prøvde utvendig først, så fikk hun heller gå over til innvendig hvis det var nødvendig. Det var det ikke
Tok utvendig på meg i dag. 11+5. Hun sa hun prøvde utvendig først, så fikk hun heller gå over til innvendig hvis det var nødvendig. Det var det ikke
Frkd Glad i forumet Sommerfuglene ❤Januarlykke 2022❤ 17 Okt 2014 #3 Men førstemann tok de utvendig i uke 12 og noen dager senere, innvendig. Men jeg gikk to forskjellige steder.
Men førstemann tok de utvendig i uke 12 og noen dager senere, innvendig. Men jeg gikk to forskjellige steder.
hennipenni Glad i forumet Aprilbarna`15 17 Okt 2014 #4 Har tatt utvendig i uke 9 jeg. Så aldri tatt innvendig men kommer vel an på hvor man går og om man ser det tydelig. Mamma til Novembergutt -12, en ny skatt ventes i april/mai - 15
Har tatt utvendig i uke 9 jeg. Så aldri tatt innvendig men kommer vel an på hvor man går og om man ser det tydelig. Mamma til Novembergutt -12, en ny skatt ventes i april/mai - 15
babybooom Forelsket i forumet 17 Okt 2014 #6 prøvde utvendig da jeg var 7+3 men måtte ta innvendig etterpå pga han så dårlig. håper det holder med utvendig neste gang
prøvde utvendig da jeg var 7+3 men måtte ta innvendig etterpå pga han så dårlig. håper det holder med utvendig neste gang