UL uke 12

marimor17

Andre møte med forumet
Hei jeg skal på ul neste uke på rikshospitelet, da er jeg 12 uker på vei. Så jeg lurte egentlig bare på om det er noen andre som har vært der på tidlig UL, og vet om de tar invendig eller utvendig. Har alerede vært på to ultralyder, en i uke 7 og en i uke 10, begge de var innvendig :)

Hei jeg skal på ul neste uke på rikshospitelet, da er jeg 12 uker på vei. Så jeg lurte egentlig bare på om det er noen andre som har vært der på tidlig UL, og vet om de tar invendig eller utvendig. Har alerede vært på to ultralyder, en i uke 7 og en i uke 10, begge de var innvendig :)
Jeg var ikke der, men en annen plass når jeg var 10+5, og da var det ikke snakk om innvendig i det hele tatt. Fikk sett masse på utvendig:)

Håper legen min kan ta ul når jeg skal på kontroll i uke 12. Forrige legen min hadde et slikt apparat men jeg har jo flyttet siden... Men lov å håpe :P

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Jeg har hadde en tidlig ul i uke 11, den var utvendig og fikk se masse :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Sniker fra mai:)

Den ultralyden blir tatt utvendig.
Man tar ikke innvendig ultralyd i uke 12.

Lykke til:)
Spennende tider i møte !

Tusen takk, håper alt er som det skal! var der i november da var jeg 17 uker på vei, men måtte avbryte svangerskapet pga, fosteret hadde noe som kalles turnersyndrom, å ville derfor ikke være levedyktig frem til fødsel.. men håper at alt går greit denne gangen! :)

Tusen takk, håper alt er som det skal! var der i november da var jeg 17 uker på vei, men måtte avbryte svangerskapet pga, fosteret hadde noe som kalles turnersyndrom, å ville derfor ikke være levedyktig frem til fødsel.. men håper at alt går greit denne gangen! :)
Kan du finne ut av ting nå? Så du slipper å gå gjennom noe slikt igjen så sent:( må være forferdelig! Er det derfor du får nå i uke 12?:)

<3 venter en vinterbebi <3

Back
Topp