UL uke 12 - kjønn?

Januarspire_

Flørter med forumet
Jeg har fått UL-time i neste uke, er da i uke 12, er det noen her som har fått vite kjønnet på UL så tidlig? [emoji4]

Jeg var på ul i dag (13+0) og da vi sa fra om at vi ikke ønsker å vite kjønn sa hun at det kom vi ikke til å se uansett nå, fordi det er noe lite som stikker ut der på alle foster. Det forsvinner etterhvert på de som er jenter[emoji4]

Sniker

Vi fikk vite jente 13+0, og det stemmer ennå :)

Forrige gang tippa ho gutt 12+2, det ble gutt. Denne gangen tippa ho kanskje jente (11+6), men ho var veldig usikker.

Jeg skal til Martin på Jessheim i uke 13 og håper å se kjønn da :D lest om mange som sier de får vite av han- ofte med "90% sikkerhet", men at han sjeldent tar feil! Gleder meg! <3

Sist fikk vi ikke vite noe før OUL. Trodde ikke det var mulig før, jeg. Nå var vil på TUL 12+2, og da mente jordmor det muligens var en jente, på grunn av vinkelen på noen streker nede i underlivsområdet der :joyful: Jeg føler likevel det er en gutt :headphone:

Vi var på TUL igjen igår. Men lille hadde bestemt seg for å ikke vise oss, så han/hun hadde lagt navlestrengen mellom bena [emoji23]er 12+5 nå.
Sist fikk jeg vite gutt, da var jeg 12+2.

Back
Topp