Ul uke 11-12

Har hatt mitt livs største øyeblikk i dag. Dette var så overveldende, og jeg er for første gang fylt av en ro og ren glede!! Lille knøttet sprellet rundt i mammas mage, alt var som det skulle, og vi fikk kjempe fine bilder!! Kan tilogmed telle 5 små tær på den ene foten:-D Jeg er helt i himmelen!! Dette anbefaler jeg alle bekymrede mammahjerter <3

Jeg har allerede vært på en, men det var veldig tidlig. Fikk se en klump og et bankende hjerte. Hadde egentlig tenkt å holde meg nå til oul, men fordi jeg har lite symptomer og at jeg har lest om fler som har mistet så må jeg nok bestille meg en time:p får jo aldri ro i sjela. Hehe

Jeg har allerede vært på en, men det var veldig tidlig. Fikk se en klump og et bankende hjerte. Hadde egentlig tenkt å holde meg nå til oul, men fordi jeg har lite symptomer og at jeg har lest om fler som har mistet så må jeg nok bestille meg en time:p får jo aldri ro i sjela. Hehe

Det er SÅ verdt det!!! :D

var på ultralyd nå på mandag, da var jeg akuratt 14 uker :) Veldig godt å se den lille sprelle rundt inni der ♡

Hvordan gikk dere frem for å få tidlig ul? Jeg vet at min fastlege har ultralyd på kontoret, men er det tidsnok å bare spørre når jeg dukker opp der på første svangerskapskontroll om jeg kan få ul? Eller MÅ man bestille tidlig ultralyd privat?
Vil så gjerne se den lille på skjermen før jeg drar hjem og forteller det til foreldre og svigerforeldre neste helg! :)

Jeg ringte privat klinikk og fikk time bare noen dager senere :-) Vet ikke hvordan det fungerer med fastlegen, men de jeg kjenner som har fått ul hos legen har bare fått en superrask titt, og ikke noe mer! Man får jo hva man betaler for :-)

Back
Topp