Ul time men ingen kan jobbe for meg...

Fiskefrua

Betatt av forumet
Jeg skal på tidlig UL fredag og det har ikke vært lett å få den timen. Den er ikke råd å flytte på. Hun som jeg hadde tenkt å spørre om å jobbe for meg har nå gitt vakta si til den eneste andre jeg kunne spurt, ergo hun vil ha fri selv den dagen. Dette er jo faktisk gyldig fri, og de står klart i kontraktene deres at jeg kan beordre dem på jobb men det vil jeg helst ikke gjøre.

Skal jeg bare spørre fint og si at dette er viktig for meg og håpe på det beste og dersom ingen vil bare beordre dem til å jobbe eller? Det er noe dritt å ha liten bemanning altså!!

jeg hadde sagt at jeg skulle til lege fredag.så er de bare pliktig å finne erstatter..

Signerer soletti! Lav bemanning på min jobb og, men sjefen vet hva jeg skal i mårra, og hvorfor. Hun skjønte det og håpet det gikk bra.
Så bare si du skal til legen!

Jeg innbiller meg at fiskerfrua er sjefen? Har dessverre ingen gode tips til deg, må være vanskelig! Er det mulig at du bare trenger erstatter i noen timer, slik at du jobber før og etter eller noe?

Ja, det er jeg som er sjefen... :sad010 Noe dritt store deler av tiden! Jeg hadde jo planen klar for fredag men hadde ikke regnet med at de skulle bytte seg i mellom før jeg fikk gitt beskjed i morgen da...

Jeg trooor det har ordnet seg nå men akkurat nå trenger jeg at alle de andre kan gjøre for meg slik jeg må gjøre for dem. Men det er kanskje lettere å tenke at her er det sjef som skal ordne opp, og ikke tenke at nå trenger sjef at vi må omrokkere litt på timene fremover så hun kommer seg dit hun skal. Alle mann alle har hatt en eller annen form for tilrettelegging hos meg siste tiden, og nå er det jeg som trenger det så jeg er litt spent på reaksjoner fra dem når jeg bare skal gå "oppå" 4 timer for dag....

Ååå så utrolig kjedelig situasjon å stå i! Er ikke mulighet for at du kan forsvinne noen timer på dagen bare da? og komme tilbake etter ul timen! tar ikke så veldig lang tid, hvis ikke det er langt unna jobben?
Ta med tlf så de som er på jobb kan nå deg der hvis det skulle være noe?

hadde stengt sjappa;) neida du må bare si at du er nødt til å dra på lege time og vedkommende er nødt å jobbe litt den dagen.evnt bytte hele dagen med deg

Det tar ca. 45 min å kjøre fra jobb til klinikken. Jeg tror jeg fikk karret til meg seinvakten nå siden den timen er 07.45 om morgen og da går kabalen opp:) Butikken er bemannet med 1 ansatt morgen. og 1 på kveld, jeg har folk i arbeidspraksis men de får ikke stå i butikken aleine siden de ikke er ansatt i den forstand.

Så bra at det ordner seg! Må være hektisk å være sjef i sånne situasjoner..

Back
Topp