Ul sjekk! :-/

Nadde88

Betatt av forumet
Var på privat ul Idag siden j har blødd litt rosa litt brunt å litt Rødt innimellom men er så lite som kommer hu fant hun fortykket slimhinner i livmora mi men en veske pose på 2 cm i høyre eggleder. Enten er jeg tidligere på vei enn j tror eller så sitter dwt i min høyre eggleder :-(

Med tanken på at j ikke vet når eggløsning var så håper jeg på at jeg bare er tidligere enn jeg tror. Sist keg trengte nå!! Lei bekymringer

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei! Så hun ingen tegn til plommesekken eller foster?

TuMmY LoVe

Åh nei;( håper du er tidligere på vei enn du trodde;)

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Så ikke noe kun fortykket slimhinne. Mente på at om det var graviditet så var det ikke lenger enn 4 uker å da er det for tidlig å se noe som helst. Men hun fant noe på 2cm i høyre eggleder, tatt hcg prøve ista og ny onsdag... Jeg tok slev å kjøpte en digital test samme som j tok fredag forrige uke å da var den på 2-3. Burde kanskje tatt på mårran men tok ista siden den første også ble tatt på ettermiddagen å den sto enda på 2-3 så jeg håååååååper at jeg er kortere på vei enn jeg tror..

Er jo ikke planlagt så jeg aner ikke når j hadde eggløsningen, men dette er ille jeg er kjempe bekymra nå,, :-/

Sent from my iPad using BV Forum

Så ikke noe kun fortykket slimhinne. Mente på at om det var graviditet så var det ikke lenger enn 4 uker å da er det for tidlig å se noe som helst. Men hun fant noe på 2cm i høyre eggleder, tatt hcg prøve ista og ny onsdag... Jeg tok slev å kjøpte en digital test samme som j tok fredag forrige uke å da var den på 2-3. Burde kanskje tatt på mårran men tok ista siden den første også ble tatt på ettermiddagen å den sto enda på 2-3 så jeg håååååååper at jeg er kortere på vei enn jeg tror..

Er jo ikke planlagt så jeg aner ikke når j hadde eggløsningen, men dette er ille jeg er kjempe bekymra nå,, :-/

Uff, håper du er kort på vei! Når hadde du mens sist da, og når tok du test?

TuMmY LoVe

Test ikke fredan som vr men før der. Da viSte den 2-3. Tok ny ista p den viste også 2-3. Så muli j ikke er mere enn strax 5 uker å ikke 6 som j trudde. Husker ikke når mens var tror dwt var 21 juli

Sender deg en stor klem, og krysser fingrene for at du bare er tidligere på vei enn antatt <3

Hun kunne ikke se at det var no SA på gang heller så satser på at set er tidligere enn j tror

Forhåpentligvis er du kortere på vei! Håper alt går bra <3

Kjenner j blir gal av p ikke vite :-/ men pm jeg er kortere mellom 4-5 uker burde dem ikke sett fostersekken og plommesekken?

Kjenner j blir gal av p ikke vite :-/ men pm jeg er kortere mellom 4-5 uker burde dem ikke sett fostersekken og plommesekken?

Jo det burde de nok. Men må er ikke jeg spesialist!

TuMmY LoVe

Da sitter den i egglederen da vel :-/ siden det er funnet noe på 2 cm der..

Men har du kjent smerter da? Bør man ikke det om den ligger i egglederen?

Håper alt er bra, og at du snart blir undersøkt igjen! Krysser fingene for deg!

Ubehag i egglederen kjenner at det sitter noe der, ny hcg prøve onsdag å inn på ny sjekk så fort hun har svarene på hcg prøvene

Back
Topp