ul, så kom blødning

~Lille lilla Snodig~

Elsker forumet
var på ul i går, alt så bra ut og hjrte slo fint.  Men på hjemveien kjente jeg et skikkelig STIKK i magen. Pleier ikke reagere på smerte men dette gjorde skikkelig vondt.  Etter noen timer måtte jeg på do og da blødde jeg. MYE!!!!  utover kvelden ga det seg og nå blør jeg ikke i det hele tatt. Noen som har vært borti dette?  Snakket med jordmor og lege og de trodde ikke det hadde skjedd noe, siden alt så bra ut noen timer før. 

Noen andre som har opplevd noe av  det samme?  

uff da[&:] nå har ikke jeg vært borti det,men vil bare ønske deg lykke til... alt er nok bra!

du har sluttet å blø nå? ingen smerter?

ORIGINAL: _my_

uff da[&:] nå har ikke jeg vært borti det,men vil bare ønske deg lykke til... alt er nok bra!

du har sluttet å blø nå? ingen smerter?

sign [:D]

jeg opplevde det forrige gang. da kom det sånn brunlig blod greie og jeg bestilte ny time straks og der var alt ok. legen sa at det kunne være fordi han hadde foretatt en gu dagen før og at når han "rotet" inni der så kom han borti et kar som revnet eller noe som han sa, for når han sjekket med en ny gu så var hinnen helt intakt og hadde det vært en sa så hadde det vært hull på den...og alt var virkelig ok den gangen altså, men for sikkerhets skyld bestill en ny time.

Back
Topp