ul på Onsdag

Rutla

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
Jeg har nettopp bestillt privat ul, kunne komme i dag, men får ikke lønn før i morgen:/ men fikk time til onsdag. e da 10+5, så det blir spennende!:)

Er det dyrt for ul utenom den vanlige? har også lyst[;)]

Hmm det var jo litt dyrt!! men vet ikke om jeg klarer vente til 18 uke[:)]

Lykke til på ul...det blir bra ser du.....sist da jeg var gravid(og mista) hadde jeg privat ul i uke 7 og det betalte jeg kr.800 for, skulle jeg hatt flere hadde jeg så betalt kr. 500...

Denne ganga har jeg allerede hatt 2 ul på sykehuset i uke 7 og 11....fikk dette fordi jeg har mista 2 på rad....

Da jeg var gravid første gang med snuppa var jeg ikke på ul før den ordinære(hadde ingen bekymringer eller noe)[:)]

jeg betalte 850. Det var absolutt verdt det!
Var først på 12 ukers kontroll hos legen min. Men på ul viste det seg at jeg bare var 9 uker på vei. Så det var veldig greit å få sjekka ja.Og så utolig my man kan se allerede så tidlig [:)]
Jeg hadde invendig ul da, siden det var for tidlig å se noe på utvendig. Men du verden så mye liv det var i den lille på 27 mm

ORIGINAL: Serine sin mamma

skal du til hausken?

spennende!! De er så flinke der[:D]

ja skal til Hausken:)
snakket med samo i går om vi skulle bestille, selv om vi får ul av legen den 30, men det er et gammelt apparat, så vi bestemmte oss for å gå til hausken siden de er veldig flinke der.

legen min gjør det litt på gøy:p

ORIGINAL: Varia

Vi skal også på onsdag. synes tiden står stille

ja det blir nok noen lange dager frem till onsdag:p

Er så spennende med ul..
Eg skal i morgen og kommer sikkert ikke til å få sove i natt.. he he.
Er 11 uker i dag, spent på ka eg får se:)

Jeg måtte betale 1200kr.. Og må betale det neste gang også. Men men, syns det var verdt det uansett [:)]

Jeg var i dag og trodde jeg var ca 10-11 uker på vei.. men viste seg å være 8 uker og 4 dager....hehe kjekkt å skjekke opp ja.
Blir spennede å se for dette skjedde forrige gang også og da bommet de med 17 dager, dvs han kom 17 dager før termin.(På min egen antatte termin [:D])

Her betaler jeg 600 kr for ul før uke 18. Og fikk utvendig ul og så alt helt supert [:)]

Et lite bankende hjerte og sporadiske bevegelser [;)]

Back
Topp