UL på mandag :)

frokenlarsen

Andre møte med forumet
Hei dere :)
Jeg melder meg nå inn her med termin 15.01.2014 :D Jeg fikk vite på tidlig ul i uke 8+1 at jeg venter to små :) Skal i ny ul nå på mandag (er da 13 uker), å lurer på om noen av dere vet om de kan se noe med å ta utvendig ul?
Jeg skal ha med meg mamma, så hadde ikke så veldig lyst til å ta innvendig ul med henne tilstede :)
 
Gratulera og velkomen hit ;)
Eg skal og på UL på mandag, spurte om det blei utvendig eller innvendig, men det var dei ikkje sikkre på. Dei prøve vel gjerne utvendig først, og så viss det ikkje blir bra blir det innvendig. Gjorde i alle fall det på meg sist graviditet, men då var eg litt kortare komt altså! Men du er vel i veke 13+ på mandag, så bør vel gå med utvendig då??
Herlig med tvillingar då!! Har du barn fra før og eller??
 
Føler forresten at det er ganske mange her inne som skal ha tvillingar no etterkvart ;) Sist forum eg var på hadde ingen tvillingpar!
 
Jeg var på UL da jeg var 11 uker på vei. Så ikke så mye med utvendig, så da ble det innvendig. Det gikk helt greit, ikke flaut i det hele tatt.

Så det kommer vel an på hvor langt du er på vei og utstyret til lege/gynekolog?


*Venter #2 i januar 2014*
 
Takk for det! :)
Ja er 13 uker akkurat på mandag :)
Har ingen barn fra før, men har vært gravid tidligere, å da var jeg i tidlig ul i uke 9 å da hadde det lille hjertet sluttet å slå, så jeg er faktisk veldig nervøs, å på kanten til å grue meg til ul på mandag :/ Men det går vel bare bra :)
 
Vel, eg gruer meg og... det er vel heilt normalt når me lever sånn i uvisse siden me ikkje kjenner dei i magen endå ;)
 
Eg va på tidlig ultralyd i uke 8 å d jekk heilt fint utvendig!:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Gratulerer og velkommen hit:) Så spennende med to!
Jeg skal også på UL til mandag, det skal gå bra oss alle sammen! :)
 
Gratulerer med to og velkommen hit :) Spennende tid fremover!!
 
Gratulerer med to små i magen, så spennende!!!
Jeg hadde ul da jeg var akkurat 13 uker og det gikk helt fint med utvendig da:)
 
Tok også utvendig i uke 12. Pass på å ha litt full urinblære, da får man bedre bilder siden babyene blir "dyttet" oppover :)
 
Velkommen og gratulerer med to spirer!! :-D jeg har to i magen jeg og, og syns det er suupert at det er flere! Uke 13 bør de klare å ta utvendig. Jeg var på ul første gang 10+4 og tok utvendig. Gikk kjempe bra og så klart og tydelig. Men kommer nok litt ann på utstyret også :)

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
 
Jeg tok innvendig i uke 13, så tror det kommer Ann på hvor man går for ul.... Velkommen til oss :)
 
Tusen takk for alle som har gratulert! :D Føles fantastisk! Er ferdig i UL og der var det to fine puddinger som sprellet vilt rundt seg! :D *LYKKE*
 
  • Liker
Reactions: H27
Grattis med to små i magen, Veldig spennende. Så bra at UL gikk supert. Det er så herlig å se de innimellom.
 
Tusen takk! :) Ja fram til man kan kjenne at de sparker er det deilig å få bekreftelser på at de har det bra :)
 
Gratuerer :) Å velkomen hit. Tok utvendig i uke 8, så kan nok hende dem tar utvendig på deg :) Skal på fredag å er da 13 uker. Så finner da ut om dem tar innvendig eller utvendig. :)
 
Back
Topp