UL på Heimdal Helsehus?

Candykikk

Gift med forumet
finner ikke noe prisinfo på sidene deres, å da jeg googla det så var det mange som hadde skrevet at det var så dårlig der osvosv?

noen som har vært der? eller vet hva det koster?

hva koster 3D ul?

Var der forrige onsdag. Men kun for å sjekke om alt var ok, ikke 3D.

Da kosta det 850 kroner. Fikk med en del bilder. Synes hun var kjempeflink jeg. Forklarte alt hun så osv.

Har dem UL der altså? Til hu Offerdal da eller?

*mamma88* - ja dem har både vanlig og 3D der ja.. tror det er hun som tar dem.. :)

Helene smurfemor - det var bra da.. syns det var litt dyrt jeg da .. eller det koster det samme som på Medicus !

vi var der i juli, batalte 1000 kr og synes hun var flink[;)] fikk ikke så mange bra bilder, da gullet lå med kinnet inni morkaka og handa fremfor resten av ansiktet. Men det er ikke hennes skyld[:D]

ORIGINAL: mammantTS

vi var der i juli, batalte 1000 kr og synes hun var flink[;)] fikk ikke så mange bra bilder, da gullet lå med kinnet inni morkaka og handa fremfor resten av ansiktet. Men det er ikke hennes skyld[:D]

var det 3D?

Jeg var på 3d ultralyd der, betalte vel en tusenlapp. Var ikke fornøyd for dama hadde det alt for travelt og jeg følte jeg bare var til bry[&:]
bildene ble ikke så veldig bra, men det var pga hvordan bejbi låg, så det var jo ikke legens skyld, men jeg hadde en dårlig opplevelse og hvis det blir noen neste gang drar jeg ikke dit!

Var der på tidlig ultralyd. Syntes hun forklarte bra og var veldig hyggelig i starten. men så plutselig virket det som hun fikk det travelt, og alt ble veldig brått avsluttet. Fikk bare med ett bilde også.. Så litt blandet opplevelse for vår del...

ORIGINAL: Zhira

Var der på tidlig ultralyd. Syntes hun forklarte bra og var veldig hyggelig i starten. men så plutselig virket det som hun fikk det travelt, og alt ble veldig brått avsluttet. Fikk bare med ett bilde også.. Så litt blandet opplevelse for vår del...

tenkte kansje det kunne være litt morsomt å dra dit om det er billigere enn medicus, for jeg synes det blir litt dyrt å betale 1600 for 3D ul.

Back
Topp