ul overstått

teba

Gift med forumet
yes..alt er perfekt!!!
termin stemmer overens med det som er sagt tidlegare..4 januar!!!  legen sa det kunne verte både 3 og 5 januar,så han tok den 4!!![:D]
babyen låg å sutta på tommelen sin og sparka litt med føta..virka så dne sov litt!!
kunne ikkje sjå kjønnet da eg hadde vert på do forut[:@] (ja eg glemte meg),og dessuten låg den med beina i kryss...
EIT NYDELIG BARN EG BÆRER IHVERTFALL!!![:D]

Lykke til!! Hold oss oppdatert[:)]

Masse lykke til teba[;)]
Håper virkelig alt står bra til, og det gjør det helt sikkert også!
[;)]

ORIGINAL: malønna

signerer

ORIGINAL: vordenemor

ORIGINAL: malønna

signerer

signerer denne jeg også 

Masse lykke til, ja, teba! Spennende med ul, både litt skummelt og gledende.

[:D]

det vert ien overraskelese!! men så enge alt såg bra ut nå så var vi fornøyde!!! skla ikkje på fleire ul

[:D] jepp..vi snakka litt igår om vi skulle vite det,men mannen min sa at hvis eg absolutt vil,men for han var det revnade likgyldig kva det vart så lenge alt gikk bra!! han er så glad for det her! og da vi var ferdig sa han ja,også skal vi ha neste i 2009...[:D][8|]

Da er det unnagjort - supert at alt er som det skal være (hadde ikke regnet med noe annet, men det er så rart med denne ul-undersøkelsen..)!![:D] Gleder meg til å bli tante igjen!![:D][;)] Hils aill i hop!![:D]

har det noe å si om du går på toalettet før ul? fattet ikke helt[:)]

Jeg stusset på den setningen jeg også.. Vi trenger forklaring[;)][:D]

hmmm...var det slik at det er større sjanse for å se kjønnet hvis man ikke er på do først?

Takker og neier for det så....skal ikke tisse i flere dager før jeg......Ok da...se om jeg kan holde meg en time eller to iallefall...

ORIGINAL: dua

Masse lykke til, ja, teba! Spennende med ul, både litt skummelt og gledende.

signerer- ja også lurer jeg også på det med gå på do???

Før ein skal på ul bør ein ikkje gå på do å tisse,det er fordi da vert bilda betre og det er lettare å sjå div ting "derinne"..livmora kjem visst nok betre opp og fram sa legen idag...
dette skal ein og få info om ilag med innkallingsbrevet da..men eg glemte meg idag tidleg!!![;)]

ORIGINAL: Solvit

Jeg fikk ikke den informasjonen i papirene om UL... Jaja men nå veit jeg det da!

signerer

Jeg fikk beskjed om å avgi tisseprøve for mor barn undersøkelsen på venterommet (eller altså ikke PÅ venterommet, men på doen men fikk beskjed når jeg satt på venterommet...sjønner?)....ække det litt teit da? ja ja, de såg nå det de skulle i alle fall.

Grattis med vel overstått ul. Flott at alt var bra med den lille. Jeg har heller ikke fått noen info om at jeg ikke skal tisse før ul. Fikk papirene i går, skal på ul den 17.

ORIGINAL: teba

yes..alt er perfekt!!!
termin stemmer overens med det som er sagt tidlegare..4 januar!!!  legen sa det kunne verte både 3 og 5 januar,så han tok den 4!!![:D]
babyen låg å sutta på tommelen sin og sparka litt med føta..virka så dne sov litt!!
kunne ikkje sjå kjønnet da eg hadde vert på do forut[:@] (ja eg glemte meg),og dessuten låg den med beina i kryss...
EIT NYDELIG BARN EG BÆRER IHVERTFALL!!![:D]

Så bra at alt sto bra til.....men jeg skjønte ikke det med å ikke se kjønn hvis man har vært på do[8|]. Forklar??!!

Back
Topp