ul overstått. forvirret og nervøs..

Hva er det med enkelte helsepersonell? Hører det er flere her som har hatt problemer...
Snakk om å tenke med plassen der drittet detter ut :-/
Håper at du kan få vite noe helt klart i morgen...både uker og hjerteslag <3

Ikke ta sorgen på forskudd slik jeg selv gjorde ! Vent til du drar til gynekologen imorgen. Ganske sikker på at det kommer til å gå bra. Stor klem !

Dere er så gode alle sammen <3

Godt å ha noen å kunne snakke med dette om.

Har ikke fortalt mannen min om Idag.

Hadde tenkt at det skulle være en overraskelse, men nå vil jeg ikke si noe før jeg vet noe sikkert... Vil ikke bekymre han.

Hvor langt på vei er du ?

Jg håper virkelig virkelig at vi får positive beskjeder i morgen !!!

Vet ikke helt, hadde mye blødninger, men jeg gåt utifra normal syklus fra min siste blødning (blødde mye og rart den mnd) og da er jeg 9+3 (tror jeg, det tickeren sier)

Iom at det har vært så ustabilt kan jeg gå med på en uke mindre, rundt 8 uker, men denne dama sa på mandag at jeg var 6+5! Og det er overhoooode ikke logisk. Da fikk jeg positiv test samtidig som jeg ble gravid, og vi hadde sex ca da mensendatoen i såfall var... og jeg hadde ingen blødninger rundt den tiden...

Håper inderlig på bedre beskjed og i hvertfall en forklaring i morgen! Annet enn at "den har kanskje vokst sakte, eller kanskje den skal dø, kom tilbake om 2 uker!"

Huff :(
Så lenge et hjerte slår, så synes jeg det er ganske hjerteløst å si at dette kommer nok til å dø..

Selv om det kanskje kan stemme..

Ho skulle tatt innvendig!!!!!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Håper det ordner seg med flinkere og greiere jordmor.

Tvillinger ventes 8 Juni 2014

Ikke godta noe sånt svada fra en utvendig ul nei. De burde aldri ta utvendig før uke 12. Håper du får innvendig i morgen og alt er bare velstand

Men i alle dager... sier som flere andre her; hun her hørtes ikke helt 100% ut. Prøv å ikke ta eventuelle sorger på forskudd, jeg krysser alt som krysses kan for at alt er strålende fint :) Ikke rart hun synes hjertet banket litt svakt hvis hun tok utvendig og trodde du var 5 uker på vei. Da er det ikke hjertet som banker svakt, men metoden hennes som mildt sagt er svak.

Dette er jo helt utrolig! Dersom du var 5 uker på vei har jo knapt hjertet begynt å slå, og i tillegg skal det sees med utvendig ul? Henger jo ikke på greip. Og den måten å snakke på er jo helt uakseptabelt!! Håper virkelig at du får god hjelp i morgen, og at du får se en frisk liten baby i magen :)

lykke til i morgen ;) det er helt utrolig hvordan helsepersonell kan behandle folk!! Jeg kjenner det koker i hue av sånne mennesker... hilsen ei som har vært borti ubruklige gyn...!!!

Baaah d er som å høre om min ul time...

Jeg var bare 3-4uker på vei jeg. Sånn atte... jg testa positiv ca 1-2uker før eggløsning. .....
Å snakke om at det er mulig en sa pga hjerte dunker for lite... Hvordan er.det helsepersonell oppfører seg i dag???

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Baaah d er som å høre om min ul time...

Jeg var bare 3-4uker på vei jeg. Sånn atte... jg testa positiv ca 1-2uker før eggløsning. .....
Å snakke om at det er mulig en sa pga hjerte dunker for lite... Hvordan er.det helsepersonell oppfører seg i dag???

Trist at dette skjer så mange :(
Fikk du ny ultralyd time ? Og fant utav hvor langt du faktisk er på vei ?

Nei skal på ny legetimw først. så blir d ny henvisning.

Nei jeg vet hvor langt jeg er på vei. For jeg er gift med en sjømann. Da er det en enkel sak å finne ut. Jeg er enten 7+6 i dag eller 8 uker pp vei i dag.

Er jeg under det så har jeg testa positivt så tidlig at jeg bør komme i guinnes rekordbok. For jeg fant ut at jg var gravid når jeg var 3+4 . Å dagen før der tok jeg en test. Å den var negativ. ;-)

Ok. Ja vi er vel flere som magisk har blitt gravide før eggløsning her :p

Håper virkelig at det blir gode svar å få når vi får komt oss til "skikkelige" folk :p

Huff håper det blir et positivt svar imorgen... dårlig gjort av jordmoren og si sånt uten og vite helt sikkert... ikke rart du er forvirret og greier! masse lykke til

Back
Topp