UL-oversikt *september-18*

Oisann, traff visst 2-siffer istedenfor 1, skulle vært 19 ja... Finnes det noe redigeringsknapp her tro?
Skal ligge nederst i det innlegget ditt du vil redigere. Hvis ikke er det noe galt og da må du gi beskjed til moderator

Ante meg at det var så enkelt altså, men da har du kanskje OUL i april og ikke i mai også?
 
Skal ligge nederst i det innlegget ditt du vil redigere. Hvis ikke er det noe galt og da må du gi beskjed til moderator

Ante meg at det var så enkelt altså, men da har du kanskje OUL i april og ikke i mai også?
:excited001er det mulig! Trodde jeg var ferdig med ammetåke for denne gang... Stemmer!
 
:excited001er det mulig! Trodde jeg var ferdig med ammetåke for denne gang... Stemmer!
Her er den på gang blir jeg ertet med, men det er jo bare smårusk det som er så kan ikke skjønne det er noe å bry seg med enda...
 
Lykke til denne uka
imorgen: Baby2018
Torsdag: Bie88 , Kaloui, Minnie_mus og Trille
Fredag: Morellskatten og Lillefrøkna
 
Tusen takk [emoji4]. Huff jeg grugleder meg.
Satser på at det går fint! For de aller aller fleste gjør det jo det, er bare de andre historiene som fester seg..
 
Ja hun var usikker på om alt var bra og sa hun var bekymret fordi blodprosenten min hadde steget fra 12 til 14,2.
Den har sunket med de andre i samme uke..
Så bekymret for blodprosenten er en ting - var det ikke andre på forumet som hadde opplevd det samme?
Men hvorfor usikker på om alt er bra, på hvilket grunnlag?
 
Så bekymret for blodprosenten er en ting - var det ikke andre på forumet som hadde opplevd det samme?
Men hvorfor usikker på om alt er bra, på hvilket grunnlag?
Nei ingen her som har opplevd så høy stigning tror jeg. Det kunne visst bety at blodgjennomstrømningene fra morkaken ikke var bra nok. Men håper på det beste.
 
Nei ingen her som har opplevd så høy stigning tror jeg. Det kunne visst bety at blodgjennomstrømningene fra morkaken ikke var bra nok. Men håper på det beste.
Lykke til! Får håpe alt er iorden.
 
Dette var det beste bildet jordmora klarte å få til. Ellers lå jenta med henda oppi ansiktet! Rekker finger til kameraet gjør hun og...

Jaja. Får se om en prøver ny UL for nysgjerrighetens del senere.
 

Vedlegg

  • 4266B9E4-1E43-4FAD-89A2-250DA035D3E9.jpeg
    4266B9E4-1E43-4FAD-89A2-250DA035D3E9.jpeg
    312,9 KB · Visninger: 23
Har fått ny ul 23 mai og 20 juni [emoji7]
 
Back
Topp