UL ***Oppdatert***

Frk. StrikkePinne

Gift med forumet
Ja.. Nå er det min tur jenter [:)] Nå skal jeg bare spise, kjøre bilen min opp på jobb så de kanskje får fikset den, vente på min kjære og så har vi time på sykehuset klokka 9.. Åååå hvor jeg gruer meg! Men jeg har jo funnet hjertelyden med angelsounden så jeg er litt mindre redd en jeg har vært tidligere [;)] Vi håper på det beste [:D]
*****************************************************************************************************

Da har jeg kommet hjem :) Det var ubeskrivelig rart å se at det faktisk er en liten en inni magen!!!!!!!! Men det var godt [:D] Fire hjertekammer, to armer, to ben og et hode.. Urinblæra så vi også, og magesekken og det var visst bra [:D][:D] Alt så med andre ord bra ut og da pustet jeg lettet ut.. Klamret meg jo fast i benken [;)]

Vi fikk ikke vite om det ble jente eller gutt, men jeg er ikke så nyskjerrig heller så det gjorde ingenting.. Verre med min kjære som vil vite[:)] Fikk ny termin 21. februar så da blir jeg vel 19 uker i morgen.. Jeg som hadde gledet meg til å være halvveis på søndag.. Men det var jo bare 5 dager så det går bra[:D]

Fikk bekreftet at det er spark jeg har kjent, for jeg kjente akkurat det samme når jeg så at den lille spente skikkelig fra seg.. Men hun sa den lå å spente meg i blæra, det kjente jeg heldigvis ikke [:D] Så ligger foresten morkaka mot magen min, så det kan ta lengre tid før jeg kjenner noe ordentlige spark.. Da er det vel derfor jeg har fått mage så tidlig? [:)]

Ble veldig langt dette innlegget[;)]



Ble et veldig dårlig bilde, og den var like fotogen som sin mor.. Men den vinket i allefall til oss [:D][:D]


 
Ingenting å grue seg til... Bare gle deg til du får se nurket opp på dataskjermen.... ang
 
Blir like fasinert hver gang jeg [:D]
 
Gleder meg til oppdateringen din kommer [:D][:D]
 
så utrolig spennende, gled deg madde og masse lykke til.
Vi skal på UL i dag vi også, men har ikke time før 1330. så vi venter i spenning.
Gleder meg til oppdatering[;)]
Stor lykke til klem[:D]
 
... Nå tror jeg at jeg kjenner at den sparker i blæra! Gud så ekkelt [;)]
 
ORIGINAL: sorciere_

gratulerer:) Så kjekt at alt sto bra til!:D
 
Nå har jeg begynt å se sparkene.. Og kjenne de for den saks skyld:P Har vært en gledes dag dette!:D Var så rart, for når jeg såg at babyen spente så kjente jeg det (heldigvis ikke når den spente i blæra) og så kom jeg hjem også såg jeg det utpå magen ;D Har vært helt i skyene i dag [:D][:D]
 
ah da har du termin på bursdagen min ;D;D hihiii!!
 
ORIGINAL: juneb

ah da har du termin på bursdagen min ;D;D hihiii!!


Hehe, kult:P Men vi satser på at den kommer før den 18. for da blir vi vannmenn hele gjengen ;)
 
Back
Topp