Frk. StrikkePinne
Gift med forumet
Ja.. Nå er det min tur jenter [:)] Nå skal jeg bare spise, kjøre bilen min opp på jobb så de kanskje får fikset den, vente på min kjære og så har vi time på sykehuset klokka 9.. Åååå hvor jeg gruer meg! Men jeg har jo funnet hjertelyden med angelsounden så jeg er litt mindre redd en jeg har vært tidligere [;)] Vi håper på det beste [:D]
*****************************************************************************************************
Da har jeg kommet hjem :) Det var ubeskrivelig rart å se at det faktisk er en liten en inni magen!!!!!!!! Men det var godt [:D] Fire hjertekammer, to armer, to ben og et hode.. Urinblæra så vi også, og magesekken og det var visst bra [:D][:D] Alt så med andre ord bra ut og da pustet jeg lettet ut.. Klamret meg jo fast i benken [;)]
Vi fikk ikke vite om det ble jente eller gutt, men jeg er ikke så nyskjerrig heller så det gjorde ingenting.. Verre med min kjære som vil vite[:)] Fikk ny termin 21. februar så da blir jeg vel 19 uker i morgen.. Jeg som hadde gledet meg til å være halvveis på søndag.. Men det var jo bare 5 dager så det går bra[:D]
Fikk bekreftet at det er spark jeg har kjent, for jeg kjente akkurat det samme når jeg så at den lille spente skikkelig fra seg.. Men hun sa den lå å spente meg i blæra, det kjente jeg heldigvis ikke [:D] Så ligger foresten morkaka mot magen min, så det kan ta lengre tid før jeg kjenner noe ordentlige spark.. Da er det vel derfor jeg har fått mage så tidlig? [:)]
Ble veldig langt dette innlegget[;)]
Ble et veldig dårlig bilde, og den var like fotogen som sin mor.. Men den vinket i allefall til oss [:D][:D]
*****************************************************************************************************
Da har jeg kommet hjem :) Det var ubeskrivelig rart å se at det faktisk er en liten en inni magen!!!!!!!! Men det var godt [:D] Fire hjertekammer, to armer, to ben og et hode.. Urinblæra så vi også, og magesekken og det var visst bra [:D][:D] Alt så med andre ord bra ut og da pustet jeg lettet ut.. Klamret meg jo fast i benken [;)]
Vi fikk ikke vite om det ble jente eller gutt, men jeg er ikke så nyskjerrig heller så det gjorde ingenting.. Verre med min kjære som vil vite[:)] Fikk ny termin 21. februar så da blir jeg vel 19 uker i morgen.. Jeg som hadde gledet meg til å være halvveis på søndag.. Men det var jo bare 5 dager så det går bra[:D]
Fikk bekreftet at det er spark jeg har kjent, for jeg kjente akkurat det samme når jeg så at den lille spente skikkelig fra seg.. Men hun sa den lå å spente meg i blæra, det kjente jeg heldigvis ikke [:D] Så ligger foresten morkaka mot magen min, så det kan ta lengre tid før jeg kjenner noe ordentlige spark.. Da er det vel derfor jeg har fått mage så tidlig? [:)]
Ble veldig langt dette innlegget[;)]
Ble et veldig dårlig bilde, og den var like fotogen som sin mor.. Men den vinket i allefall til oss [:D][:D]